آموزش بافت مو

آموزش کاشت مژه
آموزش کاشت مژه
سپتامبر 23, 2021
آموزش ماساژ صورت برای پاکسازی
آموزش ماساژ صورت برای پاکسازی
سپتامبر 23, 2021

آموزش بافت مو

آموزش بافت مو می تواند یک راه خلاق عالی باشد . بافتن موها نه تنها برای ایمن نگه داشتن موهای شما در حین فعالیت های بدنی و در فضای باز بسیار کاربردی هستند ، بلکه می توانید از بافت موها برای بیان سبک شخصی خود در هر مناسبتی ، استفاده کنید . آموزش بافت مو برای مبتدیان مدل موی آسان با دو تار کوچک شروع می شود و اصول بافت فرانسوی موها آموزش داده می شود . برای شروع آموزش بافت مو ، فقط به مو ، آینه و مهارت در هر دو دست نیاز دارید. یک برس به شما کمک می کند موهای خود را در حین کار صاف کنید.

گاهی اوقات لازم است برای آموزش بافت مو قسمتی از موها را موقتا محکم کنید تا مانع شما نشود. بسیاری از انواع کلیپس ها برای این کار مناسب هستند . در نهایت ، در آموزش بافت مو بسته به نوع موها ، ممکن است بخواهید از اسپری مو ، خمیر حالت دهنده و یا روغن حالت دهنده برای جلوگیری از موخوره استفاده کنید. با استفاده از انگشتان خود موهای خود را به سه قسمت تقسیم کنید. دو قسمت از این قسمت ها را در دست چپ و قسمت سوم را در دست راست قرار دهید.

انواع آموزش بافت مو

1. آموزش بافت مو کلاسیک

بافت مو کلاسیک یکی از نمادین ترین مدل ها برای موهای با بافت آفریقایی است. تمام موهای شما به صورت مربع تقسیم می شوند و برای انجام این کار به صورت بافت جداگانه کار می کنند. می توانید از موهای خود استفاده کنید یا اکستنشن هایی بافت انجام دهید . آنها یک سبک محافظتی محسوب می شوند و می توانند هر طول یا ضخامت داشته باشند. با این حال ، اگر موهای باریکی دارید ، بافت های جعبه ای کوچکتر را انتخاب کنید ، بنابراین فشار کمتری روی پوست سر شما ایجاد می شود.

2. آموزش بافت مو فرانسوی

شما می توانید این بافت همه کاره را برای ، سالن بدنسازی یا دفتر انجام دهید . شما همچنین می توانید آن را با یک بافت تیغ ماهی ترکیب کنید ، و بافت های فرانسوی نیز مدل موی محبوب برای مهمانان عروسی است. به هر مناسبت ، یک بافت فرانسوی یک انتخاب عالی است.

3. آموزش بافت مو به روش قلاب بافی

یکی از ساده ترین و ساده ترین روش های برای بافتن بافتهای بلند ، تکنیک قلاب بافی است. این الگو پایه و اساس بافتن بافته های شما را تشکیل می دهد. در مرحله بعد ، اکستنشن موها قبل از بافتن به سبک دلخواه ، با استفاده از قلاب بافی قلاب شده و محکم می شوند.

4. آموزش بافت مو تیغ ماهی

بافت کلاسیک ، بافت تیغ ماهی ، ظاهری جذاب را برای هر شخص به ارمغان می آورد. این یکی از ساده ترین بافت های ایجاد شده است زیرا الگوی پیچیده ای را شامل نمی شود. با این حال ، شما باید موهای خود را به بخشهای کوچکی تقسیم کنید و کشش را در طول بافت حفظ کنید تا از ریزش آن جلوگیری شود. شما می توانید بافت تیغ ماهی را در هر نقطه از سر خود با استفاده از تکنیک بافت فرانسوی یا هلندی شروع کنید ، به این معنی که روی موهای کوتاه و بلند نیز کار می کند.

تماس 88455224