دوره های آموزشی فیبروز

دوره آموزش میکروبلدینگ
دوره آموزش میکروبلدینگ
دسامبر 19, 2022
طراحی شیک روی ناخن
طراحی شیک روی ناخن
فوریه 24, 2023

دوره های آموزشی فیبروز

دوره های آموزشی فیبروز با مژگان اصغری

دوره های آموزشی فیبروز ما به شکلی است که در بخش تئوری آموزش عمدتا بر روی پوست، بافت شناسی پوست، رنگ شناسی، رنگدانه شناسی، موارد منع مصرف قبل و بعد از درمان، آسیب شناسی پوست، الزامات بهداشتی و بهداشتی و ایمنی، جزئیات فنی صحیح، تقارن شکل دهی و غیره تمرکز دارد. بخش عملی دوره های آموزشی فیبروز به تمرین شبیه سازی پوست در روز اول و تمرین روی مدل های زنده در روز دوم می رسد و تمرین روی مدل‌های زنده نشان ‌دهنده شکل ‌دهی و پر کردن تکنیک‌ها با راهنمایی استاد برای رسیدن به نتایج عالی و دقت است.

البته پس از آن در دوره های آموزشی فیبروز، نمایش تکنیک با استفاده از مدل زنده انجام می شود و ترسیم یک شکل و ضربات روی یک شبیه سازی پوست (لاتکس یا مشمع کف اتاق) و رسم شکل و اندازه گیری تقارن روی مدل زنده و کار کامل روی مدل زنده انجام می شود. دوره های آموزشی فیبروز ما فقط چند روز طول نمی کشد و تا 6 ماه پس از آموزش ادامه دارد که در این مدت شما توسط استاد پشتیبانی خواهید داشت. فیبروز یکی از پردرآمدترین مسیرهای شغلی در صنعت زیبایی در حال حاضر است.

جلسات دوره های آموزشی فیبروز بسته به محل و تجربه می تواند قیمت متغیر داشته باشد. در دوره های آموزشی فیبروز هیچ نیازی به خرید دستگاه های گران قیمت مانند آرایش دائمی وجود ندارد و یک کیت معتبر برای تقریبا 80 مشتری در طول کلاس در اختیار شما قرار می گیرد. در این دوره های آموزشی فیبروز ما استاد به شما آموزش می دهد تا در روش میکروبلیدینگ فیبروز که به طور گسترده به عنوان بالاترین کیفیت گواهینامه در صنعت شناخته می شود، گواهینامه دریافت کنید و آموزش بین تئوری و عمل بر روی لاتکس (پوست تقلبی) و مدل های زنده تقسیم می شود. در طول دوره های آموزشی فیبروز هنر آموزان درک عمیق تری از هر مرحله در روش فیبروز میکروبلیدینگ از استریل کردن و ساختار پوست گرفته تا استفاده مناسب پس از مراقبت و لمس به دست خواهند آورد.

دوره های آموزشی فیبروز ما یک کارگاه فشرده است که شامل چند روز آموزش عملی است که در آن شما در مدل‌های زنده همیشه در کنار خود تمرین خواهید کرد و ما این دوره را به چند روز به مهم ترین اطلاعات و تکنیک هایی که برای تکمیل یک درمان میکروبلیدینگ به آن نیاز دارید، خواهیم پرداخت که شامل یاد گیری بهترین راه برای کشش پوست و اینکه چگونه ابزار را به درستی در دست بگیرید و حرکت دهید تا منحنی نرم طبیعی داشته باشید و نحوه درست کشیدن فرم ابروها با استفاده از قطب نما طلایی فیبروز و غیره است. تمامی هنر ‌آموزان دوره های آموزشی فیبروز همه دستورالعمل‌ ها، ابزارها و پشتیبانی لازم را برای موفقیت در کلاس‌ها و کارهای بعدی خود دریافت خواهند کرد.

تماس 88455224