بالیاژ مو سهروردی

آمبره مو سهروردی
آمبره مو سهروردی
سپتامبر 26, 2022
رنگ مش استخوانی
رنگ مش استخوانی
سپتامبر 26, 2022

بالیاژ مو سهروردی

اگر به دنبال تغییر زیادی در ظاهر به خصوص در موهای خود هستید می توانید پالیاژ مورا انتخاب کنید پالیاژ مو یکی از روش هایی است که بسیاری از سلبریتی ها با استفاده از آن تغییر زیادی در موهای خود ایجاد می کنند. می توان گفت که بالیاژ مو سهروردی رنگ کردن مو نیست بلکه روشی برای هایلایت کردن مو است که ریشه بالیاژ فرانسوی است و به معنای از این سو به آن سو حرکت کردن است. در بالیاژ مو سهروردی که در آرایشگاه خیابان سهروردی با دقت زیاد انجام می شود رنگ ها بر روی مو بالیاژ می شوند و بدون اینکه از فویل استفاده شود و یا مدت زمان زیادی صرف کنید تا مو رنگ به خود بگیرد می توانید هایلایت زیبایی را ایجاد نمایید. در بالیاژ مو سهروردی درواقع روبانی از هایلایت مو در قسمت بالای مو ایجاد می کنند و ظاهر ان تقریبا مات است و هایلایتی که توسط فویل ایجاد می شود رنگ عمیق تری به مو می بخشد. زمانی که شما برای بالیاژ مو سهروردی به آرایشگاه می روید تایم زیادی لازم ندارد و کاربالیاژ مو سهروردی برای شما در مدت زمان کمتری انجام می شود. در بالیاژ مو سهروردی ابتدا چند سانت از نوک موها را کوتاه می کنند تا بالیاژ را روی موهای تازه ایجاد کنند تا زیبایی موها را دوچندان نمایند.

بالیاژ مو سهروردی یکی از روش های به صرفه از نظر هزینه است که هر چه موهای شما بلند شود زیبایی خود را از دست نمی دهد، می توان گفت که بالیاژ مو سهروردی در واقع یعنی مش کردن مو در هوای آزاد که در بالیاژ مو سهروردی قسمت ریشه مو دارای رنگی تیره بوده و مو در قسمت ساقه و نوک دارای رنگ روشن تری می گردد که در واقع در این روش حدود نصف و یا یک سوم مو رنگ روشن به خود می گیرد. در بالیاژ مو سهروردی مدل های مختلفی وجود دارد که در اینجا به ذکر چند مورد از آن اشاره می کنیم تا بتوانید آشنایی بیشتری داشته باشید.

انواع بالیاژ مو سهروردی

  • بالیاژ کامل: در این روش کل مو هایلایت می شود.
  • بالیاژ جزئی: در این روش فقط نیمی از موها هایلایت می شود.
  • بالیاژ ظریف: در این روش رنگ به قسمتی از موها اعمال میشود و رنگ هایلایت به صورت طبیعی است.
  • بالیاژ آمریکایی: در این روش ابتدا موها را با فویل هایلایت می کنند و سپس بقیه موها را رنگ می نمایند، این روش برای خانم هایی که دارای زمینه مو مشکی هستند مناسب است.

تماس 88455224