سالن لایت مو سهروردی

رنگ مش استخوانی
رنگ مش استخوانی
سپتامبر 26, 2022
سالن مانیکور ناخن
سالن مانیکور ناخن
سپتامبر 26, 2022

سالن لایت مو سهروردی

لایت مو و یا همان مش کردن مو روشی است که با استفاده از ابزارهای خاصی رنگ های مختلفی را در قسمت های خاصی از مو ایجاد می کنند که سبب می شود مو زیباتر به نظر بیاید. می توان لایت مو را نیز با استفاده از دکلره کردن مو انجام داد که در این روش مش ایجاد شده روشن تر خواهد بود. در سالن لایت مو سهروردی آرایشگران حرفه ای کار لایت را برای شما با دقت زیاد و کیفیت بالا انجام می دهند تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. در سالن لایت مو سهروردی لایت مو به سه روش کلاه مش و یا فویل و یا دیسک انجام می شود که شما می توانید هر روشی را که مناسب مو و ظاهرتان باشد انتخاب نمایید. همان طور که می دانید رنگ و لایت مو نیاز به مهارت خاصی دارد که بتواند نتیجه دلخواه را ایجاد کند که برای رسیدن به این هدف بهتر است به سالن لایت مو سهروردی مراجعه کنید. یکی از نکاتی که در سالن لایت مو سهروردی به آن توجه میشود تناسب رنگ مو با رنگ چشمان است که اگر این دو با یکدیگر تناسب داشته باشند سبب می شود چهره زیباتری را داشته باشید. اگر در فصل گرم سال مانند تابستان و یا بهار به سالن لایت مو سهروردی مراجعه کنید به شما پیشنهاد می شود برای لایت کردن از رنگ های گرم استفاده کنید زیرا در این صورت باعث می شود چهره شما جذاب تر شود.

از نظر قیمت می توان گفت که در سالن لایت مو سهروردی قیمت ها به عوامل مختلفی مانند کوتاهی و یا بلندی مو و یا دکلره کردن و یا میزان رنگ استفاده شده برای لایت کردن بستگی دارد. در سالن لایت مو سهروردی مدل های مختلفی از لایت مو وجود دارد که در اینجا به ذکر چند مورد اشاره می کنیم:

انواع مختلف لایت در سالن لایت مو سهروردی

  • هایلایت: این روش در سالن لایت مو سهروردی انجام شده و یک روش مرسوم در بین خانم ها و عروس های ایرانی که در این روش از کلاه مش و یا فویل استفاده می شود که قسمتی از مو را جدا کرده و با استفاده از دکلره دکوپاژ می کنند و سپس رنگ مورد نظر را روی آن میزنند.
  • لولایت: یکی از روش هایی از لایت مو است که در سالن لایت مو سهروردی انجام می شود و دقیقا برعکس هایلایت است که در این روش در سالن لایت مو سهروردی بر روی قسمت زمینه روشن یک هایلایت تیره ایجاد می کنند.

تماس 88455224