رنگ مش استخوانی

بالیاژ مو سهروردی
بالیاژ مو سهروردی
سپتامبر 26, 2022
سالن لایت مو سهروردی
سالن لایت مو سهروردی
سپتامبر 26, 2022

رنگ مش استخوانی

موها یکی از اجزای مهم در صورت هستند که باعث ایجاد جذابیت و اعتماد به نفس در افراد می شوند و مراقبت و نگه داری از آنها و همچنین آرایش درست باعث می شود تا زیبایی آنها دوچندان شده و اعتماد به نفس نیز بالاتر رود، این مسئله یعنی داشتن موهایی زیبا در بین خانم ها رایج تر است و برای اینکه موهای زیبایی داشته باشند روش های زیادی را امتحان می کنند که یکی از بهترین روش ها برای داشتن موهای جذاب استفاده از رنگ و مش برای مو است. یکی از بهترین رنگ موها که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد رنگ مش استخوانی می باشد که این رنگ به اندازه رنگ موی طلایی زردی ندارد و به رنگ نقره ای و یا دودی نیز شبیه نیست. کسانی که علاقه دارند تا از رنگ مش استخوانی استفاده کنند ابتدا باید رنگ پوست خود را در نظر بگیرند تا با رنگ مش استخوانی مطابقت داشته باشد و سبب زیبایی دو چندان نیز بشود.

برای اینکه شما بتوانید رنگ مش استخوانی درست کنید باید کاملا ماهر باشید که مواد مورد نظر را به اندازه مخلوط کنید تا رنگ مورد نظرحاصل شود، اما اگر می خواهید رنگ مش استخوانی باکیفیت داشته باشید بهتر است به یک سالن زیبایی معتبر مانند همین مرکز مراجعه کنید.در اینجا برای درست کردن رنگ مش استخوانی به شما روشی را آموزش می دهیم تا بتوانید با استفاده از آن یک رنگ مش استخوانی زیبا خلق کنید. در ابتدا باید رنگ پایه اصلی موها را با استفاده از دکلره به عدد 9 برسانید و بعد از اینکه کار دکلره را انجام دادید با استفاده از یک دوم تیوب از رنگ شماره 11 و یک دوم تیوب از رنگ شماره 10 و اکسیدان 6 درصد رنگ اصلی را آماده کنید و بر روی موها در قسمت مورد نظر قرار دهید.

با استفاده از روش گفته شده شما می توانید یک رنگ مش استخوانی داشته باشید و زیبایی خود را دو چندان کنید. رنگ مش استخوانی نیز در بسیاری از آرایشگاها و سالن های زیبایی نیز برای افراد گذاشته می شود که یکی از سالن های زیبایی که بهترین رنگ مش استخوانی را برای مشتریان خود درست می کند همین مرکز است که با داشتن کادری متخصص در این زمینه توانسته است مشتریان راضی زیادی نیزداشته باشد. همین حالا می توانید برای داتشن یک رنگ مش استخوانی با متخصصان ما ارتباط بگیرید تا هر چه بهتر در زمینه مش و رنگ مو شما را راهنمایی کنند.

تماس 88455224