قیمت اكستنشن مو

قیمت اکستنشن مژه
قیمت اکستنشن مژه
فوریه 19, 2021
قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو
قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو
فوریه 19, 2021
نمایش همه
قیمت اكستنشن مو

قیمت اكستنشن مو

قیمت اكستنشن مو

قیمت اكستنشن مو در آرایشگاه‌ و سالن زیبایی زنانه علاوه بر این كه بسته به جنس موهای استفاده شده در آن متفاوت است، به تعداد شاخه‌هایی كه در میان موها كار گذاشته می‌شود نیز بستگی دارد .

قیمت اکستنشن مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام میتوانند تاثیر زیادی در قیمت اكستنشن مو داشته باشند به همین دلیل قیمت دقیقی برای این روش وجود دارد و بهترین کاری که برای اطلاع از هزینه ی این روش میتوانید انجام دهید این است که مراکز زیبایی مورد نظر خود مراجعه کنید.

رنگ مو، یکی از عوامل مهم در قیمت اكستنشن مو می باشد :اکستنشن انتخابی شما باید بیشترین نزدیکی را به موهای طبیعی تان داشته باشد. یکی از اشتباهات رایج زنان، انتخاب اکستنشن های تیره تر یا روشن تر نسبت به موهای خودشان است که زیبایی موها را از بین می برد.

قیمت اكستنشن مو با گیره

یکی از دلایل پایین بودن نوعی از اکستنشن مو با مناسب بودن قیمت اكستنشن مو عدم نیاز به حرارت یا چسب برای اتصال درعین حال کاهش میزان آسیب به موها. قابلیت بازشدن و استفاده مجدد از این اکستنشن. قابلیات جابه‌جایی به صورت دل‌خواه. به طور نامحسوسی با موهای طبیعی مخلوط می‌شود.شستشوی آسان.

قیمت اکستنشن مو سرد

این روش اکستنشن کاملا شبیه روش حرارتی است. تنها تفاوت این است که انتهای موهای اکستنشن از قبل با یک پلیمر کراتینی پوشیده شده و به ریشه موها متصل می‌شود. برای این کار به ابزار مخصوص نیاز دارید اما نیازی به ابزار حرارتی نیست. از ذاین رو از روش های اکستنشن مو با مناسب قیمت اکستنشن مو بشمار می رود.

تماس 88455224