ویتامین تراپی پوست

میکاپ اسموکی
میکاپ اسموکی
آوریل 22, 2023
طراحی و دیزاین ناخن و اجرای طرح ناخن درخواستی مشتری
طراحی و دیزاین ناخن و اجرای طرح ناخن درخواستی مشتری
آوریل 25, 2023

ویتامین تراپی پوست

پوست عضو اصلی دفاعی بدن انسان برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض خارجی مانند اشعه ماوراء بنفش، عفونت توسط میکروارگانیسم های بیماری زا، استرس مکانیکی و شیمیایی است. یکپارچگی و عملکرد سد پوستی توسط یک منبع کافی از ریزمغذی ها مانند ویتامین ها پشتیبانی می شود.

فواید ویتامین تراپی پوست به بدن کمک می کند تا کلاژن تولید کند، ویتامین تراپی برای کمک به جلوگیری از چین و چروک، فرآیند بهبود زخم، کند کردن روند پیری، قادر به حفظ جوانی و روشن کردن پوست مورد نیاز است. به عبارت دیگر، ویتامین تراپی پوست در کاهش سرعت پیری پوست نیز نقش دارد. با ویتامین تراپی پوست خیلی دیرتر دچار مشکلات پوستی مانند چین و چروک، خشکی پوست و پیری پوست می شوید. با ویتامین تراپی پوست بر التهاب پوست غلبه کنید. التهاب پوست بر اساس تعدادی از شرایط است. مانند درماتیت آتوپیک ، پسوریازیس و آکنه، با علائمی مانند درد، خشکی و خارش. بنابراین، ویتامین تراپی پوست، وضعیت زمینه‌ای و حفظ ساختار اپیدرمی پوست را هدف قرار می‌دهند.

ویتامین تراپی پوست، تولید کلاژن سالم را تحریک می کند، اختلالات رنگدانه و آسیب نوری را بهبود می بخشد، یک آنتی اکسیدان است، محافظت طبیعی پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش را تقویت می کند، پوستی با منافذ ریز ایجاد می کند. ویتامین تراپی پوست همچنین بر تولید ملانین تأثیر دارد. ویتامین تراپی پوست نیز در کاهش آفتاب سوختگی موثر است. ویتامین C یک مولکول حیاتی برای سلامت و زیبایی پوست است . این اهمیت به خواص آنتی اکسیدانی و نقش آن در سنتز کلاژن مرتبط است . ویتامین C در سطوح بالایی هم در درم و هم در اپیدرم یافت می شود . با این حال، افزایش سن باعث کاهش محتوای ویتامین C پوست می شود .

قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید یا آلاینده ها (مانند دود سیگار و ازن) همچنین باعث کاهش محتوای ویتامین C در پوست می شود. تظاهرات پوستی کمبود شدید ویتامین C ناشی از کاهش سنتز کلاژن است که منجر به تجزیه بافت همبند و شکنندگی عروق خونی می شود. این منجر به علائم پوستی مانند ضخیم شدن لایه شاخی ، خونریزی های کوچک زیر جلدی و بهبود آهسته زخم می شود . با ویتامین تراپی پوست سلول های پوست ویتامین C را ذخیره می کنند تا از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری کنند . ویتامین C همچنین عامل بازسازی کننده اصلی ویتامین E است که با آن به طور هم افزایی در محافظت در برابر آسیب اکسیداتیو عمل می کند.

تماس 88455224