انواع اکستنشن مژه

آرایشگاه رنگ مو عباس آباد
آرایشگاه رنگ مو عباس آباد
ژوئن 20, 2021
اکستنشن مژه سهروردی
اکستنشن مژه سهروردی
ژوئن 21, 2021

انواع اکستنشن مژه

اکستنشن مژه، مژه‌هایی مصنوعی است که تک تک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شوند تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌ هایتان را بهبود بخشد. با اکستنشن مژه کار به ریمل یا چسباندن مژه مصنوعی نیاز ندارید. در انواع اکستنشن مژه، مژه ها حدودا یک تا دو هفته دوام می آورند و پس از آن نیاز به ترمیم مجدد دارند. این روش بسته به نوع چسبی که در آن استفاده می شود دوام و ماندگاری متفاوتی دارد.  توصیه می شود که هر دو هفته، قبل از آن که مژه ها آسیبی ببینند، جهت ترمیم آن ها اقدام کنید.

اکستنشن مژه کلاسیک

در این روش به هر مژه، فقط یک تار مو اضافه می شود که بسیار طبیعی به نظر میرسد و برای کسانی که برای اولین بار اکستنشن میکنند، روش کلاسیک توصیه می شود.

اکستنشن مژه 3 بعدی (والیوم)

برخلاف روش کلاسیک که بین هر مژه طبیعی شما یک تار مژه ی مصنوعی قرار می گیرد، در این روش با قرار گرفتن ۴ یا ۵ مژه، مژه های شما حجیم تر و پرپشت تر نشان داده می شود.

اکستنشن مژه نامرئی

در این روش، اضافه کردن مژه از زیر پلک انجام می شود و در هر ترمیم، مژه های اضافه شده کاملا ریمو می شوند. مزیت این روش در مقایسه با دو روش دیگر این است که با داشتن مژگان کم نیز می توان اکستنشن پرپشت و زیبایی داشت.

اکستنشن مژه ابریشمی

جنس مژه هایی که در این روش استفاده میشود ، ابریشم است که نسبت به گزینه های قبلی براق تر، ظریف تر و طبیعی تر به نظر میرسد و ماندگاری بالاتری نیز دارد.

آیا کاشت مژه به مژه ها آسیب می رساند؟

مژه انسان عمرمعینی دارد و بین افراد مختلف متفاوت است. بنابراین اگر مژه کار حرفه ای باشد و خود فرد نحوه مراقبت از اکستنشن را به خوبی بداند و انجام بدهد، به هیچ وجه به مژه ها آسیبی وارد نمی شود و تنها زمانی که مژه ها به طور طبیعی عمر خود را کرده باشند می افتند. در انواع اکستنشن مژه به مژه‌ها آسیب نمی‌رسد. بلکه آسیب دیدن مژه‌ها نتیجه استفاده غلط یا انتخاب نوع نامناسب مژه و مژه کار است. کاشت و اکستنشن مژه در آرایشگاه تخصصی شانی نو توسط افراد مجرب و با بهترین مواد انجام می شود.

تماس 88455224