آموزش آرایش صورت

آموزش اکستنشن مو
آموزش اکستنشن مو
جولای 13, 2021
قیمت آموزش آرایش صورت
قیمت آموزش آرایش صورت
آگوست 26, 2021

آموزش آرایش صورت

دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توان نواقص چهره خود را پوشانید و بر زیبایی چهره افزود. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد. تیم متخصص شانی نو به صورت کامل انواع متد های به روز آرایشگری را به شما آموزش می دهد.

این آموزش به صورت کامل و مرحله ای بوده و شما به صورت کامل تمامی مراحل را که شامل مراحلی چون، آموزش نحوه استفاده از مرطوب کننده، آموزش نحوه انتخاب کرم پودر، آموزش انتخاب رژ گونه مناسب بر اساس رنگ پوست، آموزش نحوه آرایش چشم، آموزش انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم، آموزش انواع مدل های خط چشم، آموزش آرایش مناسب با صورت های گرد، آموزش آرایش مناسب برای صورت های استخوانی و… می باشد.

پس از گذراندن دوره آموزش آرایش صورت، هنرجو با آماده سازی پوست، فون زدن، رفع تیرگی و قرمزی پوست، کانتورینگ صورت، متعادل سازی چهره، انواع سایه، طراحی ابرو، لب، بالماسکه و خودآرایی آشنا شده و مهارت و تخصص گریم و میکاپ را متناسب با متد جدید فرا میگیرد. یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد. باتوجه به اینکه میکاپ و گریم کار زمان بری می باشد و خانم ها فرصت کافی برای آرایش صورت خود ندارند، خانم ها ترجیح می دهند نزد میکاپ آرتیست ها بروند و هزینه های زیادی بابت میکاپ پرداخت کنند.

هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد. برای حرفه ای شدن  در امر آرایش صورت، با تیم متخصص شانی نو همراه شوید.

تماس 88455224