ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن

پاکسازی پوست صورت فشیال
پاکسازی پوست صورت فشیال
دسامبر 19, 2022
ترمیم و طراحی ناخن
ترمیم و طراحی ناخن
دسامبر 19, 2022

ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن

در سالن ما ژل ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن به صورت لایه لایه زده می شود و تحت نور UV یا LED خشک می شود. ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن معمولاً بهتر از لاک ناخن معمولی است اما ماندگاری بسیار بیشتری دارد و با وجود بسیاری از برندهای مختلف در بازار، تصمیم گیری برای خرید کدام یک دشوار است. برندهای مختلف ژل لاک در بازار وجود دارد، اما تنها چند مورد از آنها ارزش بررسی دارند. البته عالی به نظر می رسد که بدانید ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن ما ماندگاری طولانی دارد.

نیازی نیست منتظر خشک شدن رنگ باشید و لاک ژل در واقع می تواند برای ناخن های شما عالی باشد اما این بستگی به نوع لاک و نحوه استفاده و پاک کردن آن دارد. برای کسانی که ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن را نیاز دارند قصد داریم نحوه ترمیم ناخن های آسیب دیده توسط ژل را به شما آموزش دهیم و مهمترین نقطه شروع ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن در سالن ما توسط متخصصان حرفه ای ما است. اولین چیزی که باید بدانید این است که ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن نباید به ناخن های شما آسیب برساند و اگر بعد از ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن، ناخن های خود را ضعیف تر می بینید.

روال ژل مانیکور شما باید تغییر کند و مارک های ژل لاک ناخن در ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن مورد استفاده در سالن ما توسط متخصصان تنها از بهترین مارک های لاک ناخن ژل انتخاب می شود و علاوه بر این، ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن نیاز دارند که خدمات به بهترین شکل ممکن باشد. زیرا ما به عنوان یک سالن ناخن و مانیکور، چندین سال است که با تعدادی از برندها کار می کنیم. ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن در سالن ما و کار با صدها مشتری در طی سالیان زیادی انجام می شود که توانسته ایم تشخیص دهیم که بهترین مارک های ژل ناخن چیست و از کدام یک اجتناب کنیم.

ما در هنگام ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن فقط بهترین ها را نگهداری می کنیم و آنهایی که انتظارات بالای ما را برآورده نمی کنند دیگر استفاده نمی شوند و با صحبت با متخصصان و انجام تحقیقات زیاد، به متوجه شده ایم که به دنبال چه برندی باشید و چه چیزی بهترین نتایج را با بهترین قیمت به شما می دهد. البته از آنجایی که پولیش هایی وجود دارد و نیازی به ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن ندارید، توصیه می شود آن ها را انتخاب کنید و نکته دیگری که باید در نظر گرفت ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن قیمت مناسب ما است که یک ژل لاک خوب باید به خوبی ناخن را بپوشاند و بتواند مانیکور شما را حداقل برای یک هفته، دو هفته تازه نگه دارد.

تماس 88455224