وکس صورت و گردن

کاشت و اکستنشن مژه
کاشت و اکستنشن مژه
می 16, 2019
ابرو و اصلاح عروس
ابرو و اصلاح عروس
می 16, 2019

وکس صورت و گردن

وکس صورت و گردن

انتخاب وکس صورت و گردن با آن موهای پر و مشکی، با آن ژنتیک شرقی و سالم، همیشه سفارش اپیلاسیون کل بدن است. یعنی یک روز در ماه یک باره از شر هر چه علف هرز در دنیای تنش راحت می شود. سفارش اپیلاسیون کل بدن در کلون یک هدیه ویژه برای شما دارد. وکس صورت و گردن در این سفارش جایزه صبوری شما در تحمل درد اندکی ست که پوستان تحمل کرده. وکس صورت و گردن اما قبل از برنامه استخر و جمع شدن دوستانه، فقط برای اپیلاسیون بیکینی لاین و پا آماده وکس صورت و گردن می شود.

پاکسازی باعث می‌شود آلودگی‌های سطحی و لایه اضافی که بر اثر نشستن گرد وغبار بر روی پوست به وجود آمده است از بین برود، دانه‌های سر سیاه از سطح پوست برداشته شود و مواد معدنی و اکسیژن دار به لایه دوم پوست (لایه‌ای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد و حاوی کلاژن است) برسد. در نتیجه این عمل باعث جوان سازی، تازه و شاداب شدن پوست می‌شود. بهتر است پاکسازی وکس صورت و گردن صورت هر یکماه یکبار انجام گیرد تا پوست از میکروب ها و سایر عوامل آسیب زا پاک شود و عارضه ای در پوست ظاهر نگردد.

موم انداختن یا وکس صورت یکی از روش های از بین بردن موهای زائد با استفاده از ماده ای به نام موم یا wax است. وکس کردن فرایندی است که وقتی

تماس 88455224