میکاپ اروپایی ساده

لمینت ناخن
لمینت ناخن
آوریل 22, 2023
میکاپ اسموکی
میکاپ اسموکی
آوریل 22, 2023

میکاپ اروپایی ساده

یک پوست زیبا لزوما نیازی به لایه های زیادی از آرایش ندارد.  میکاپ اروپایی ساده با کمی فونداسیون، که از طریق آن رنگ طبیعی پوست می درخشد، پوست به خصوص تازه به نظر می رسد. وقتی صحبت از آرایش طبیعی به میان می آید، مهم ترین چیز مقدار آن است. تا حد امکان از محصول کمتری استفاده کنید. یک آرایش زیبا باید ساعت ها دوام بیاورد و در چین ها نچرخد. تمرکز میکاپ اروپایی بر سادگی و جلوه طبیعی پوست است. هر قلم آرایشی در این سبک با کم رنگ ترین حالت آن استفاده می شود. در میکاپ ساده اروپایی استفاده از رژ قرمز پر رنگ و سایه ی براق و طلایی نمی شود.

قدم به قدم تا چهره ای زیبا

در میکاپ اروپایی ساده صورت را به آرامی پودر بزنید. پودرهای شفاف به خصوص طبیعی به نظر می رسند زیرا به رنگ پوست اجازه می دهند تا از بین برود. نکته: با دست های صاف پودر را روی پوست فشار دهید. به این ترتیب ظاهر خیلی مات و ماسک مانند به نظر نمی رسد.

در میکاپ اروپایی ساده سایه چشم ملیح  بزنید؛ رنگ‌های قهوه‌ای مات یا درخشان به‌خصوص روی پلک طبیعی به نظر می‌رسند. تفاوت های ظریف با چشم ها و موهای روشن ایجاد کنید، با چشم ها و موهای قهوه ای سایه چشم می تواند کمی تیره تر باشد. مهم است که رنگ را به خوبی ترکیب کنید. بهتر است این کار را با انگشتان خود انجام دهید.

در میکاپ اروپایی ساده مژه ها را برجسته کنید: ابتدا از فر مژه استفاده کنید تا کمی فر ایجاد کنید، سپس یک لایه ریمل سبک به مژه ها بزنید. ریمل قهوه ای برای موهای روشن برای مژه های رسا توصیه می شود. کنتراست نه چندان قوی ایجاد می کند. ریمل مشکی برای افرادی که موهای تیره دارند بسیار مناسب است.

در میکاپ اروپایی ساده ابروهای را با مداد ابرو بکشید. سپس با برس یا ژل ابرو ترکیب کرده و فرم دهید. نکته ای کوچک در مورد انتخاب رنگ: ابروهای خیلی تیره می توانند به سرعت غیر طبیعی به نظر برسند. رنگی را انتخاب کنید که یک سایه تیره تر از رنگ موهای شما باشد. نکته: کانسیلر کمی روشن تر زیر استخوان بیرونی ابرو، چشم ها را بزرگتر نشان می دهد.

در میکاپ اروپایی ساده برای طراوت گونه ها از یک برس پهن استفاده کنید تا رژگونه را روی استخوان گونه با سایه ملایم برس بزنید. رژگونه مات یا برخی از هایلایترها مات مناسب میکاپ اروپایی ست. محصولات مات برای انواع پوست های ناخالص و چرب توصیه می شود. رژگونه ای در سایه طبیعی طراوت را به صورت شما القا می کند. برای صورت‌های گرد، رژگونه‌ای تیره‌تر در امتداد خط زیر استخوان گونه بزنید، برای صورت‌های باریک، سایه‌های روشن‌تر را مستقیماً روی استخوان گونه بزنید.

در میکاپ اروپایی ساده رژ لب مات در سایه برهنه (مثلا صورتی روشن) با آرایش طبیعی کاملا هماهنگ می شود. و براق کننده لب شفاف، زیرا رنگ طبیعی لب را نمی پوشاند.

تماس 88455224