سالن آرایش عروس

قیمت کاشت ناخن
قیمت کاشت ناخن
فوریه 9, 2021
قیمت کاشت مژه
قیمت کاشت مژه
فوریه 9, 2021

سالن آرایش عروس

خدمات سالن زیبایی شانی نو

سالن آرایش عروس شانی نو تخصصی ترین مرکز گریم و میکاپ عروس، شینیونهای پیشرفته ،رنگ و لایت، کاشت و طراحی ناخن عروس و همچنین خدمات سالن آرایش عروس شانی نو شامل طراحی ابرو،انواع کپ و کوتاهی های ژورنالی روز دنیا نیز می باشد . با مراجعه به سالن آرایش عروس شانی نو در سهروردی خاطره ی به یادماندنی از جشن عروسی خود داشته باشید .

سبک هالیوودی و تمرکز بر متعادل سازی چهره در سالن آرایش عروس شانی نو

در میکاپ به سبک هالیوودی تمرکز بر متعادل سازی چهره است.و از رنگ‌های پایه و نزدیک به پوست شخص استفاده می‌شود و بازی با رنگ‌های شاد و ملایم تا جایی که چهره از حالت طبیعی خودش فاصله نگیرد، مجاز است .

خدمات آرایش عروس و اهمیت کیفیت آن

در سالن آرایش عروس شانی نو معمولا خدمات متنوعی با کیفیت متفاوت ارائه می شود. به طور کلی خدمات آرایش را می توان به دو دسته تقسیم کرد. خدمات معمولی و خدمات VIP. همانطور که می دانید خدمات VIP امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار عروس خانم ها می گذارد. خدمات معمولی که برای عروس در هر سالن آرایش عروسی باید انجام شود شامل خدمات مربوط به ناخن مانند طراحی و پدیکور و مانیکور کردن، اصلاح ابرو، شیو صورت، خدمات سالن آرایش عروس مربوط به مو مانند رنگ و لایت، شینیون و مهمترین مورد گریم عروس می باشد. اگر تنها از این خدمات بخواهید بهره مند شوید هزینه گریم عروس برای شما کمترین میزان خواهد بود.

تماس 88455224