انواع مدل لایت مو

وکس ناحیه تناسلی
وکس ناحیه تناسلی
ژوئن 25, 2022
رنگ مو و لایت‎‎
رنگ مو و لایت‎‎
جولای 24, 2022

انواع مدل لایت مو

انواع مدل لایت مو در سالن های زیبایی به افراد ارائه می گردد. شما می توانید متناسب با رنگ پوست و چشمانتان آن را انتخاب کنید. با ارائه انواع مدل لایت مو مشکل سخت پسندان نیز حل گردیده است. زیرا با داشتن تنوع زیاد می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. نیز انواع مدل لایت مو نیز در سالن های زیبایی ارائه می شود. که در این قسمت به ذکر چند مورد از آن اشاره می کنیم. تا بانوان عزیز که قصد انجام لایت مو دارند اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

ابتدا بهتر است شما را با کلمه لایت آشنا کنیم، لایت مو در واقع همان مش مو بوده . با استفاده از ابزار های مختلف مانند کلاه مش، فویل و یا دیسک قسمتی از مو را که می خواهند رنگ آن نسبت به رنگ زمینه روشن تر باشد جدا می کنند. بعد از جداسازی و دکلره کردن شروع به رنگ کردن آن می کنند. از انواع مدل لایت مو می توان به مدل هایلایت اشاره کرد که در این مدل قسمتی از مو که برای هایلایت انتخاب شده است دارای رنگ روشنتری نسبت رنگ زمینه مو است مثلا اگر مو شما دارای رنگ قهوه ای است برای لایت کردن آن از رنگ قهوه ای روشن و یا حتی از بلوند می توان استفاده کرد.

یکی دیگر از انواع مدل لایت مو ، لولایت است که این روش دقیقا برعکس هایلایت است و برای ایجاد موهایی با رنگ های تیره و یا ایجاد سایه در مو استفاده می شود از لولایت بیشتر برای موهایی که با افزایش سن دچار سفیدی می شوند می توان استفاده کرد. از انواع مدل لایت مو می توان به مووی لایت اشاره که این مدل بیشتر برای افرادی است که می خواهند رنگ های طیفی و فانتزی داشته باشند.

از انواع مدل لایت مو سان لایت است که در این روش در مرکز سر رنگی روشن و درخشان ایجاد می کنند که این کار معمولا با دکلره کردن انجام می شود و پایین مو رنگی تیره دارد. انواع مدل لایت مو، ویو لایت است که ابتدا همه موها را پوش می دهند و سپس نوک مو را با استفاده از دکلره به پایه روشن می رسانند و بعد از آن کل مو به صورت یکنواخت رنگساژ می گردد. یکی دیگر از انواع مدل لایت مو، وی لایت است که در این مدل از رنگ بنفش یا آلبالویی و یا شرابی برای رنگ کردن مو استفاده می شود. این مرکز از جمله مراکز مهم در زمینه ارائه انواع مدل لایت مو است که شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

تماس 88455224