سالن آرایش ویژه دوران کرونا

سالن آرایش عروس عباس آباد
سالن آرایش عروس عباس آباد
می 17, 2019
سالن آرایش
سالن آرایش
ژانویه 29, 2021

سالن آرایش ویژه دوران کرونا

سالن آرایش ویژه دوران کرونا با توجه به اینکه هر روزه ویروس کرونا در حال پیشرفت به سرتا سر دنیا است و دائما افراد جدیدی را مبتلا می کند اکنون مورد توجه بانوان است. از آنجا که آسیب این ویروس به بدن جدی است و در بعضی مواقع غیر قابل درمان بهترین راه برای مبارزه با آن پیشگیری می باشد پس بهتر است که از مراجعه به سالن آرایش که تمهیدات ویژه دوران کرونا را نداشته باشد خودداری نمایید. اما چنانچه که احتیاج به مراجعه به آرایشگاه را دارید ما به شما توصیه می کنیم که به سالن آرایش ویژه دوران کرونا با رعایت کلیه نکات ایمنی باشد.

دستورالعمل های بهداشتی در سالن آرایش شانی ویژه دوران کرونا برای گندزدائی و ضدعفونی کردن محیط و وسائل مورد استفاده به اعضای اتحادیه ابلاغ شده و همکاران ما موظف و مکلف به اجرای صریح دستورات بهداشتی در رابطه با ممانعت از انتشار ویروس کرونا به مشتریان هستند.

نکاتی بهداشتی حضور در سالن آرایش شانی ویژه دوران کرونا

دستورالعمل های بهداشتی در سالن آرایش ویژه دوران کرونا برای گندزدائی و ضدعفونی کردن محیط و وسائل مورد استفاده به اعضای اتحادیه ابلاغ شده و همکاران ما موظف و مکلف به اجرای صریح دستورات بهداشتی در رابطه با ممانعت از انتشار ویروس کرونا به مشتریان هستند.

سالن آرایش شانی با تأکید بر لزوم استفاده از لوازم شخصی اصلاح برای مشتریان، اظهارداشت مراجعه کنندگان به آرایشگاه ها حتی الامکان سعی کنند وسائل مورد نیاز را در قالب یک کیف دستی همراه داشته باشند تا از سرایت احتمالی هرگونه بیماری جلوگیری شود.

البته همکاران ما در آرایشگاه مورد تأئید و دارای مجوز همواره رعایت بهداشت را می نمایند اما در شرایط حاضر با توجه به تأکیدات اتحادیه، رعایت این اصول و مقررات بهداشتی در سالن آرایش ویژه دوران کرونا دوچندان شده استت.

تماس 88455224