ترمیم و طراحی ناخن

ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن
ترمیم پلی ژل و لاک فرنچ ناخن
دسامبر 19, 2022
دوره آموزش فیبروز ابرو
دوره آموزش فیبروز ابرو
دسامبر 19, 2022

ترمیم و طراحی ناخن

در سالن ما روند کار ترمیم و طراحی ناخن به شکلی است که پس از استفاده از پوشش پایه توسط تکنسین ناخن ما، یک لاک طبیعی صورتی، بژ یا برهنه روی هر ناخن اعمال می شود و سپس ترمیم و طراحی ناخن انجام می شود که پس از خشک شدن، با استفاده از یک لاک بی رنگ استحکامی برای روی ناخن ها ایجاد می شود که گاهی اوقات این روند معکوس می شود و ترمیم و طراحی ناخن قبل از استفاده از لاک رنگی در بالا ایجاد می شود تا ظاهر کمتری ایجاد کند.

پس از خشک شدن لاک و نوک آن، یک لایه رویی بیشتر برای محافظت از ناخن و افزایش دوام استفاده می شود. البته ممکن است بسیار ساده به نظر برسند، اما ترمیم و طراحی ناخن یک روش فوق‌العاده است و خودتان نمی توانید آن را انجام دهید زیرا یک ایراد در ترمیم و طراحی ناخن، یا لکه لاک یا فرورفتگی تمام تاثیر زیبایی را از بین می برد. البته می توانید برای تعیین جزئیات دقیق ترمیم و طراحی ناخن یا پولیش، همیشه با کارشناسان ما مشورت کنید و هنگامی که یک نوبت ترمیم و طراحی ناخن را رزرو می کنید.

مراقبت و مانیکور دست را دریافت خواهید کرد که می توانید برای مثال لایه برداری، ماساژ و یا یک درمان موم پارافین نرم کننده درخواست دهید و همچنین قبل از ترمیم و طراحی ناخن، همانطور که در بالا توضیح داده شد، زمانی را صرف شکل دادن به ناخن ها، مرتب کردن کوتیکول ها و رفع مشکلات پوستی یا ناخن دیگر می کند. کسانی که ترمیم و طراحی ناخن را رزرو می‌کنند، ناخن‌های خود را به شکلی که می خواهند دیزاین می کنند و به همین دلیل، ترمیم و طراحی ناخن اغلب مهم تر از مانیکور هستند و برای کسانی که دست‌ها و ناخن‌ های زیبایی ندارند انتخابی عالی است.

در روند ترمیم و طراحی ناخن متخصص ما تلاش خواهد کرد تا ناخن‌های شما را بدون توجه به ظاهر فعلی شان تا حد ممکن زیبا جلوه کند و ترمیم و طراحی ناخن با یک پایه ساده صورتی کم رنگ با نوک ناخن سفید شروع می شود . این ناخن ها در عین حمایت از ناخن و ارائه پشتیبانی بادوام، طبیعی و واقعی به نظر می رسند. ترمیم و طراحی ناخن متخصصان ما عالی هستند زیرا با هر ظاهر زیبایی یا شیک پوشی در کمد لباس شما به خوبی ست می شوند و ناخن کار های با تجربه ما هنگام کار روی مشتریان خود هیچ گوشه ای را برش نمی دهند که این امر مستلزم مهارت زیاد و آموزش پیشرفته است و همه ناخن کاران ما سال ها تجربه انجام این تکنیک را دارند.

تماس 88455224