هزینه آموزش بافت مو

هزینه کاشت ناخن
هزینه کاشت ناخن
ژانویه 19, 2022
تاثیر ماساژ بر روی صورت
تاثیر ماساژ بر روی صورت
ژانویه 19, 2022

هزینه آموزش بافت مو

یکی از هنرهای آرایشی، بافت مو می باشد. بافتن مو از زمانهای قدیم و در میان ملت های مختلف رایج بوده است. خانم ها و گاهی هم آقایان برای آراستن مو، آن را به شکل های مختلف می بافتند. با پیشرفت جوامع بشری، هنرهای آرایشی هم پیشرفت کرده و مدل های بافت مو بسیار متنوع شده است. به گونه ای که بافت مو تبدیل به یکی از شاخه های آرایشگری می باشد که برای فرا گرفتن این هنر نیاز به آموزش می باشد. بافت مو بیشتر برای موهای بلند به کار برده می شود، اما روش هایی برای بافت موهای کوتاه هم وجود دارد. انتخاب یک مدل مناسب برای بافت مو، می تواند به زیباتر شدن چهره شما کمک نماید.

آموزش بافت مو در مجموعه آرایشی شاینی توسط مربیان ماهر و با تجربه برگزار می گردد و هنرجویان محترم پس از به اتمام رساندن دوره آموزشی خود می توانند وارد بازار کار شده و در سالن های زیبایی مشغول به کار شوند. بعد از اتمام آموزش بافت مو، هنر جویان می توانند مهارت بافت مو برروی ماکت و همچنین بافت موی مدل را کسب نمایند.

هزینه برگزاری دوره آموزش مبتدی با هزینه برگزاری دوره پیشرفته با هم متفاوت است. دوره های آموزشی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می گردد. هزینه آموزش بافت مو به طور خصوصی با تعداد هنر جویان 1 تا 2 نفر بیشتر از هزینه آموزش بافت مو به صورت نیمه خصوصی با تعداد هنرجویان 3 تا 6 نفر می باشد. هنرجویان با توجه به دوره هایی که انتحاب می کنند هزینه های متفاوتی پرداخت می نمایند.

این دوره آموزشی شامل نکات جامع و کاربردی درباره انواع بافت مو می باشد. در این دوره ابتدا هنرجو با نحوه براشینگ و باز کردن گره های مو آشنا شده و استفاده از وکس و آماده کردن مو برای بافت آشنا می شود. سپس آموزش عملی بافت های پایه که در واقع الفبای بافت مو است، به هنرجو آموزش داده خواهد شد. انواع بافت مویی که در این دوره آموزش داده می شود شامل بافت مکزیکی، بافت آفرقایی، بافت فرانسوی، بافت کف سری، آموزش بافت با موی اضافه و غیره می باشد و هنرجویان پس از اتمام مراحل آموزش خود، قادر خواهند بود تا بر روی انواع مو با قد های متفاوت بافت را انجام دهند.

پرداخت هزینه برای آموزش و بالا بردن سطح توانمندی ها، بهترین سرمایه گذاری برای آینده می باشد. شما می توانید با شرکت در دوره های آموزشی بافت مو، به صورت تخصصی وارد بازار کار شده و از این طریق کسب در آمد نمایید. همچنین می توانید در میهمانی ها و مراسم دوستانه و خانوادگی هنر دست خود را به معرض نمایش بگذارید.

تماس 88455224