ماساژ صورت برای گونه سازی

ماساژ صورت
ماساژ صورت
مارس 28, 2021
ماساژ صورت برای جوش
ماساژ صورت برای جوش
آوریل 6, 2021

ماساژ صورت برای گونه سازی

آرایش البته به شما کمک می کند گونه های برجسته داشته باشید ، اما اگر واقعاً می خواهید گونه برجسته داشته باشید تا زیباتر بنظر برسید ، وقت آن است که ماساژ صورت برای گونه سازی را در برنامه روزانه خود بگنجانید.بسیاری از تکنیک های مختلف ماساژ صورت برای گونه سازی وجود دارد که نویدبخش صورت شما هستند.

ماساژ صورت برای گونه سازی چیست و چرا ماساژ صورت مهم است؟

ماساژ صورت روشی است که شامل استفاده از دست یا ابزاری برای ماساژ آرام پوست صورت می شود . این به افزایش گردش خون کمک می کند . ماهیچه های صورت را شل می کند ، پف را کاهش می دهد و یک درخشش سالم ارائه می دهد. متخصصان مراقبت از پوست ماساژ صورت برای گونه سازی را 2-3 بار در هفته برای درخشش پوست توصیه می کنند.

ماساژ با صورت شما چه می کند؟

ماساژ صورت برای گونه سازی علاوه بر اینکه یک روش خوب است ، عضلات صورت را نیز تمرین می دهد و باعث ایجاد خون در حالت یکنواخت می شود. منافذ پوست را پاک می کند و به محصولات مراقبت از پوست شما اجازه نفوذ بهتر می دهد. ماساژ صورت به تخلیه مایعات راکدی که باعث پف صورت شما می شود نیز کمک می کند.

ماساژ صورت شیاتسو یا با فشار انگشت در ماساژ صورت برای گونه سازی از طب فشاری استفاده می شود که در نقاط خاص صورت به نام کانال های انرژی اعمال می شود. افرادی که این روش چینی را انجام می دهند از دستگاه های ویژه ، انگشتان یا کف دست خود برای تقویت عضلات و کاهش چین و چروک صورت استفاده می کنند.

ماساژ صورت برای گونه سازی به روش کلاسیک

این رایج ترین موردی است که توسط آرایشگران در سراسر جهان استفاده می شود. این شامل حرکاتی مانند نوازش ، ضربه زدن ، ورز دادن و نیشگون گرفتن است. باعث تولید کلاژن می شود و باعث می شود پوست شما احساس آرامش کند.

ماساژ صورت برای گونه سازی به روش کوبیدو به معنای “روش قدیمی زیبایی” است. این قدیمی ترین نوع ماساژ صورت است. از 47 روش برای ماساژ 16 عضله صورت استفاده می کند. این یک ماساژ آرامش بخش عمیق صورت است که در تسکین دردها نیز کمک می کند.

مزایای ماساژ صورت برای گونه سازی

1. گردش خون را بهبود می بخشد

ماساژ صورت مانند ورزش صورت است و به بهبود جریان خون در پوست صورت کمک می کند. تحقیقات می گوید ماساژ 5 دقیقه ای روی صورت برای مدت مداوم می تواند جریان خون را تا حد زیادی بهبود بخشد و به پوست درخشان کمک کند.

2. استرس را کاهش می دهد

یک جلسه ماساژ صورت برای گونه سازی در سالن همیشه احساس خوبی دارد . ماساژ صورت با فعال سازی سیستم عصبی سمپاتیک استرس را کاهش می دهد.

3. سموم را از بین می برد

ماساژ صورت مایع لنفاوی را حرکت داده و سموم را از پوست صورت شما پاک می کند. سیستم لنفاوی ترکیبی از بافت ها و اندام های بدن است که از سموم و سایر مواد زائد بدن شما خلاص می شود.

4. مزایای ضد پیری

ماساژ صورت برای گونه سازی می تواند ظاهر خطوط ریز را به حداقل برساند و به دستیابی به بافت نرم تری کمک کند. هنگامی که عضلات صورت شما تنش دارند ، می توانند چین و چروک ایجاد کنند. ماساژ صورت باعث شل شدن این عضلات و برجستگی کمتر چین و چروک می شود. با افزایش گردش خون همراه با ماساژ ، تولید کلاژن افزایش می یابد. کلاژن پروتئینی است که پوست را محکم نگه می دارد و از افتادگی آن جلوگیری می کند.

تماس 88455224