میکاپ و گریم عروس

سالن آرایش
سالن آرایش
ژانویه 29, 2021
قیمت اپیلاسیون
قیمت اپیلاسیون
فوریه 9, 2021

میکاپ و گریم عروس

مهمترین اضطراب عروس خانم ها علاوه بر لباس خوب بودن میکاپ و گریم عروس در روزعروسی است. انتخاب بهترین آرایشگاه یکی ازدغدغه های عروس خانم هاست. ما در سالن زیبایی شانی نو برای داشتن یک میکاپ و گریم عروس منحصر به فرد آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشیم . میکاپ و گریم عروس بدون داشتن شینیون کامل نیست. برای زیباتر شدن چهره باید هماهنگی بین نوع میکاپ و شینیون وجود داشته باشد. میکاپ و گریم عروس را در سالن زیبایی شانی نو تجربه کنید.

یکی از مشخصه های اصلی در روز عروسی هر فرد آرایش عروس است. عروس مرکز توجه‌ترین شخص در عروسی است و همه‌ی نگاه ها به زیبایی او معطوف می‌شود. هر فردی زیبایی خاص خود را دارد ولی برای رفع نقایص احتمالی صورت و بدن نیاز به میکاپ و گریم عروس خواهد بود.

اگر چه ترفندهای زیادی برای خلق یک عروس رویایی وجود دارد اما انتخاب یک آرایشگر ماهر و یک میکاپ آرتیست با سلیقه می تواند مهمترین مسئله برای رسیدن به بهترین آرایش صورت برای عروس باشد؛ زیرا در میکاپ و گریم عروس ترکیب رنگ ها و ایجاد رنگ متعادلی از سایه روشن ها به هنرمندی زیادی نیاز دارد که می بایست متناسب با قالب اصلی چهره عروس انجام بگیرد.

تماس 88455224