آموزش اکستنشن مو

آموزش کاور ناخن
جولای 13, 2021
آموزش آرایش صورت
جولای 13, 2021

آموزش اکستنشن مو

اکستنشن مو روشی است که طی مراحلی موهای طبعی یا مصنوعی را به موهای اصلی هر فرد اضافه می کنند. معمولا کسانی که می خواهند حجم موهایشان بیشتر شود  و یا موهای بلند تری داشته باشند، به کمک اکستنشن مو به این هدف دست پیدا می کنند. یکی از مهم ترین مراحل پس از انتخاب مدل و رنگ مناسب، نصب آن است. انتخاب نحوه صحیح نصب اکستنشن مو اهمیت زیادی دارد. اگر موها درست نصب نشوند احتمال آسیب به مو و پوست سر بالا می رود. همچنین در صورت عدم توجه به این مرحله ممکن است موهای نصب شده بیافتند.

ما در شانی نو بهترین و جدیدترین روش های اکستنشن مو را به شما آموزش خواهیم داد. آموزش های اکستنشن مو شامل آموزش اکستنشن مو با لیزر، آموزش اکستنشن مو خطی، آموزش اکستنشن مو مدل تیپی یا استیکری، آموزش اکستنشن مو با گیره، آموزش اکستنشن مو با کراتین، آموزش اکستنشن مو با رینگ و… است.

در آموزش روش اکستنشن مو با لیزر چسب کراتین با استفاده از دستگاه های لیزری حرارت مناسب برای اکستنشن با با توجه به جنس و حجم موی مورد نظر تنظیم می کند و با کنترل حرارت این ماده آسیب دیدگی مو را به حداقل می رساند و ایمن تر است. اکستنشن مو با لیزر یکی از به روز ترین و بهترین روش اکستنشن مو به شمار می رود.

برای آموزش اکستنشن مو خطی، ابتدا از جایی که قصد داریم موها را اضافه کنیم، تقسیم بندی را انجام می دهیم. تقسیم بندی مو باید در یک خط راست و افقی انجام شود. روش اکستنشن موی خطی به دو صورت است، در روش اول می توان بافت گوشتی آفریقایی یا بافت کف سر انجام داد. روش دوم هم استفاده از مهره است.

هزینه نصب اکستنشن مو به موارد مختلفی نظیر مدل اکستنشن، بلندی و کوتاهی موها، حجم آن، دستمزد شخص و دائمی یا موقت بودن اکستنشن بستگی دارد. ما در شانی نو به صورت حرفه ای تمامی روش های اکستنشن مو را به بهتریت شیوه به شما آموزش خواهیم داد.

تماس 88455224