آموزش ژلیش ناخن

آموزش براشینگ مو
آموزش براشینگ مو
نوامبر 27, 2021
آموزش آرایش و میکاپ عروس
آموزش آرایش و میکاپ عروس
نوامبر 27, 2021

آموزش ژلیش ناخن

ژلیش ناخن را می توان از پرکاربردترین آرایشگاه ناخن دانست که امروزه در کنار کاشت ناخن از ژلیش ناخن نیز بسیار استفاده می شود. ژلیش ناخن در واقع یک روش پرکاربرد برای حفظ ظاهر و زیبایی ناخن است. در ژلیش ناخن زمانی که طرح های مختلف به وسیله لاک بر روی ناخن قرار می گیرد، لاک های ژلیش ناخن بر روی ناخن ها قرار داده شده و سپس توسط پرتوهای فرابنفش خشک می شوند. ژلیش ناخن یک عمل حساس و در ارتباط مستقیم با ناخن و پوست افراد است و هر فردی نمی تواند به صورت اصولی ژلیش ناخن را انجام دهد به همین خاطر اصول و قواعد کلی ژلیش ناخن بایستی توسط یک مربی حرفه ای آموزش داده شود تا فرد بتواند به بهترین نحو ممکن و بهداشتی ترین نحو، ژلیش ناخن را انجام دهد.

به دلیل اینکه انجام ژلیش ناخن بایستی در یک محیط کاملا بهداشتی و با مواد خاصی انجام شود فراگیری شرایط محیطی لازم برای ژلیش ناخن و مواد لازم برای این کار توسط مربی کار آزموده و با تجربه آموزش داده می شود. در این بین آموزشگاه آرایشگری شانی سنتر با استفاده از آرایشگران حرفه‌ای و ناخن کاران ماهر جدیدترین روش های ژلیش ناخن را به هنرجویان عزیز خود آموزش می دهد. آموزش انجام ژلیش ناخن یک امر درآمد زا و بسیار کاربردی است که فرد پس از اتمام آموزش می تواند به راحتی درآمد زایی را برای خود ایجاد نماید.

شانی سنتر یک مرکز آموزش انواع روش های آرایشگری، صورت مو و ناخن است که به انجام آموزش های متعددی از جمله آموزش ژلیش ناخن می‌پردازد. مربیان حرفه‌ای شانی سنتر دارای مدرک های آموزش آرایشگری معتبر و چندین سال تجربه در ضمینه ی آرایشگری می‌باشند که می‌توانند شما را به بهترین نحو ممکن آموزش دهند. اگر شما عزیزان نیز به آموزش ژلیش ناخن علاقه مند هستید می‌توانید به آموزشگاه شانی سنتر مراجعه فرمایید تا توسط کادری مجرب و کار آزموده آموزش داده شوید.

تماس 88455224