دیزاین و بافت مو

براشینگ و کرلی مو
براشینگ و کرلی مو
می 15, 2019
فر و صاف کردن مو
فر و صاف کردن مو
می 15, 2019

دیزاین و بافت مو

دیزاین و بافت مو

دیزاین و بافت مو شینیون

اولین انتخاب اکثر خانم‌ها برای آرایش موهایشان زمانی که موهای بلند دارند، شینیون است. شینیون موهایتان را به فرم‌های متنوع جمع کرده و ثابت نگه می‌دارد.

دیزاین و بافت مو شینیون کاریست بسیار هنری که نیاز به تخصص و تجربه عملی فراوانی دارد.

متخصصین دیزاین و بافت مو شینیون در سالن زیبایی مریم رئوف، ابتدا با توجه به صورت، فرم سر، مدل کوتاهی مو، حجم مو، مدل لباس و نوع مراسمی که مشتری دارد به مراجعین عزیز کمک می‌کنند تا زیباترین مدل را انتخاب کرده و شیک‌ترین مو را داشته باشند.

دیزاین و بافت مو براشینگ مو

دیزاین و بافت مو به ویژه اگر موهایی کوتاه داشته باشید بسیار حائز اهمیت است. براشینگ موهایتان را مرتب کرده، حالت و مدل آن را نشان می‌دهد.

دیزاین و بافت مو درواقع حالت دادن مو به وسیله سشوار است، حرارت باعث بسته شدن پولک‌های مو شده و ضمن حالت دادن مو با برس‌های مختلف مو براق شده و نرمی و لطافت پیدا می‌کند. براشینگی که برای حالت دادن مو انجام می‌شود باید مراقب میزان حرارت بود که موها از حرارت بالا دچار آسیب دیدگی نشود.

بافت مکزیکی و دیزاین و بافت مو آفریقایی

دیزاین و بافت مو مکزیکی و بافت آفریقایی نوع دیگر آرایش مو بافت می‌باشد که با روش‌های مختلف به صورتی که روی کف سر خوابیده و یا به صورت رشته‌های نازک همراه نگین‌های بسیار زیبا و شکیل انجام می‌شود.

دیزاین و بافت مو را برای مدت طولانی می‌توان نگه داشت و از زیبایی آن بهره برد. دیزاین و بافت مو انواع بافت‌های مکزیکی، آفریقایی انجام می‌شود.

تماس 88455224