پاکسازی پوست چرب

هزینه پاکسازی پوست
هزینه پاکسازی پوست
آوریل 17, 2022
کاشت مژه طبیعی
کاشت مژه طبیعی
آوریل 17, 2022

پاکسازی پوست چرب

پوست انسان مدام در حال بازسازی می باشد و سلول های مرده پوست بر روی لایه خارجی پوست قرار می گیرند. علاوه بر این سلول های مرده، زندگی در شهرهای مدرن باعث شده که همه روزه مقدار زیادی از آلودگی ها بر روی پوست قرار بگیرد. به همین دلیل لازم است که پوست صورت خود را به طور مرتب و دوره ای پاکسازی نمایید. در این بین افرادی که دارای پوست چرب هستند بیش از سایرین نیاز به پاکسازی پوست دارند زیرا پوست این دسته از افراد بیشتر مستعد جوش و آکنه می باشد. برای پاکسازی پوست چرب باید از شوینده ها و ماسک های مناسب با این پوست استفاده شود تا چربی اضافی پوست را بگیرد.

مراحل پاکسازی پوست چرب

  1. برای پاکسازی پوست چرب ابتدا باید صورت خود را با یک پاک کننده مناسب پاک نمایید تا مواد آرایشی و سایر آلودگی های سطحی پوست از آن جدا شود.
  2.  بعد از پاک کردن پوست بهتر است تا به مدت 15 تا 20 دقیقه از بخور صورت استفاده شود تا منافذ پوست چرب برای پاکسازی باز شود. ایم گار باعث می شود مواد و ماسک های مورد استفاده در مراحل بعدی، بیشترین تاثیر را بر روی پوست بگذارد.
  3. در این مرحله از پاکسازی پوست چرب ، از یک اسکراپ مناسب با پوست چرب استفاده می شود. اسکراپ را به آرامی و برای مدت حداکثر 5 دقیقه بر روی پوست صورت ماساژ دهید تا لایه های مرده پوست جدا شده و آلودگی های عمقی پوست خارج شود. بعد از اینکه پوست را به آرامی ماساژ دادید، می توانید با یک حوله و یا دستمال خیس اسکراپ را از روی پوست صورت پاک نمایید.
  4. بعد از پاکسازی پوست چرب از آلودگی ها و سلول های مرده می توانید بسته به نوع پوست خود از انواع ماسک ها استفاده نمایید. اگر صورت شما جوش و آکنه دارد می توانید از ماسک های ضد جوش استفاده نمایید و یا اگر پوست شما دارای لک است، الان بهترین زمان استفاده از از ماسک های ضد لک می باشد. زیرا پس از پاکسازی پوست چرب تمام منافذ پوست باز است و شرایط برای تاثیر گذاری این مواد بسیار فراهم است. پس ماسک متناسب با پوست خود را بر روی پوست و به مدت 20 دقیقه قرار دهید و پس از این زمان می توانید صورت خود را شسته و پاک نمایید.
  5. بعد از اتمام مراحل پاکسازی پوست چرب فراموش نکنید که حتما از کرم های آبرسان و مرطوب کننده بر روی پوست استفاده نمایید تا رطوبت مورد نیاز پوست خود را تامین نمایید.

تماس 88455224