رنگ مو و لایت‎‎

انواع مدل لایت مو
انواع مدل لایت مو
جولای 24, 2022
کاشت ناخن سهروردی
کاشت ناخن سهروردی
جولای 24, 2022

رنگ مو و لایت‎‎

رنگ مو و لایت همواره یکی از کارهای حساسی است که بسیاری از افراد برای انتخاب نوع آن دچار سردرگمی می شوند. زیرا اگر رنگ مو و لایت به درستی انتخاب شوند زیبایی خاصی را در چهره افراد ایجاد می کند. رسیدن به رنگ مو و لایت مورد نظر نیاز به مهارت خاصی دارد که برای انجام اینکار به نحو مطلوب بهتر است به سالن های زیبایی در شهر مراجعه کنید.

می توانید برای انتخاب رنگ مو و لایت مورد نظر به رنگ پوستتان توجه کنید اگر در بازوی شما رگ هایی به رنگ سبز وجود دارد. این موضوع نشان می دهد که پوست شما گرم است و معمولا افرادی که دارای پوست گرم هستند رنگ مو و چشمان تیره ای دارند اما اگر رگ شما به رنگ آّبی است این موضوع نشان می دهد که پوست شما سرد است و افرادی که دارای پوست سرد هستند معمولا مو و چشمان روشن تری دارند.

یکی از نکات مهمی که در رنگ مو و لایت بهتر است به آن توجه کنید. تناسب رنگ چشمان با رنگ مو است که هماهنگ بودن این دو باهم سبب ایجاد چهره ای زیبا و دل انگیز می گردد. شما می توانید در فصل های گرم سال مانند تابستان و بهار از رنگ مو و لایت گرم استفاده کنید زیرا این نوع رنگ ها در فصل های گرم زیبایی خاصی به صورت و موها می بخشند.

امروزه نیز روش های مختلفی را برای رنگ مو و لایت درنظر می گیرند که یکی از این روش ها که بسیار مرسوم نیز می باشد دکلره کردن مو است. همان طور که می دانید در رنگ مو و لایت کردن، دکلره سبب روشنتر شدن مو شده و باعث می شود تا رنگ روشن تر و زیبا به نظر بیاید. برای انجام دکلره قبل از رنگ مو و لایت بهتر است به یک آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید زیرا دکلره شیمیایی بوده و استفاده نادرست از آن سبب آسیب رساندن به مو می گردد.

قیمت رنگ مو و لایت در سالن های زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد در میان آنها می توان به کوتاهی و بلندی مو و مقدار مواد استفاده شده برای دکلره و یا میزان رنگ اشاره کرد. این مرکز از جمله مراکز فعال در زمینه رنگ مو و لایت بوده و با داشتن کادری مجرب بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می دهد که جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانید با آنها ارتباط بگیرید.

تماس 88455224