مراحل پاکسازی پوست

لیفت مژه
لیفت مژه
ژوئن 25, 2022
وکس ناحیه تناسلی
وکس ناحیه تناسلی
ژوئن 25, 2022

مراحل پاکسازی پوست

همه ما می دانیم که پوست سالم و درخشان نیاز به تلاش و مراقبت منظم دارد اما، اجازه دهید بپذیریم، ما تنبل می شویم و اغلب پیروی از روتین های مراقبت از پوست خود را فراموش می کنیم. همانطور که از نام آن پیداست، مراحل پاکسازی پوست یک رژیم مراقبتی ساده برای از بین بردن سلول های مرده و آلودگی است که نه تنها پوستی درخشان را نشان می دهد، بلکه از لک و آکنه نیز جلوگیری می کند و بهترین بخش این است که می توانید پوست خود را با تمیز کردن صورت در خانه نیز ماساژ دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل پاکسازی پوست را به ترتیب درست انجام دهید و البته از بهترین محصولات برای پاکسازی خود استفاده کنید.

مراحل پاکسازی پوست صورت عبارتند از: پاکسازی، شستشو، بخارپز کردن، از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید و استفاده از پک صورت. بنابراین اگر هفته ای دو بار صورت خود را تمیز کنید، قطعاً متوجه تغییر در بافت و ظاهر پوست خواهید شد که تنها کاری که باید انجام دهید این است که هفته ای دو بار 30 دقیقه از برنامه شلوغ خود را برای پوست خود اختصاص دهید. زیرا استفاده از مواد طبیعی یا تمام محصولات طبیعی برای رژیم های مراقبت منظم مراحل پاکسازی پوست توصیه می شود زیرا بهترین نتایج را بدون از بین بردن رطوبت طبیعی پوست می دهند و برای یک رژیم منظم مراقبت از پوست مانند تمیز کردن صورت، بهتر است از هیچ محصولی با مواد شیمیایی خشن استفاده نکنید.

مرحله اول از مراحل پاکسازی پوست، پاکسازی است که در آن می‌توانید از پاک کننده های طبیعی را برای پاک کردن آرام باقی‌ مانده آرایش استفاده کنید که تمام پاک کننده های طبیعی آرایش روی پوست های حساس مهربان است و پوست های کم آب را بازسازی می کند و در مرحله دوم از مراحل پاکسازی پوست که صورتتان تمیز شد، از یک دستگاه بخور یا ظرف پر از آب جوش برای بخار دادن صورتتان استفاده کنید. حتی می توانید چند قطره اسانس را به آب اضافه کنید تا اثر مرطوب کنندگی داشته باشد.

در مرحله بعد مراحل پاکسازی پوست، لایه برداری پوست یک راه عالی برای خلاص شدن از شر این سلول های مرده پوست است و همچنین پوست را برای جذب بهتر محصولات دیگر آماده می کند. یک اسکراب طبیعی را انتخاب کنید که روی پوست ملایم باشد. از آن برای اسکراب صورت خود برای حدود 3 دقیقه استفاده کنید. از وارد کردن فشار بیش از حد در مراحل پاکسازی پوست خودداری کنید زیرا می تواند به پوست شما آسیب برساند. پس از آن با توجه به نوع پوست شما، استفاده از پک مرطوب کننده صورت، پوست شما را نرم می کند و رنگ پوست شما را بهبود می بخشد و در آخرین مرحله از مراحل پاکسازی پوست استفاده از تونینگ به عنوان یکی دیگر از مراحل مهم پاکسازی صورت است. به پوست طراوت می بخشد، منافذ را می بندد و پوست را هیدراته نگه می دارد. با توجه به نوع پوست خود از یک تونر بدون مواد شیمیایی و ملایم استفاده کنید

تماس 88455224