شینیون حرفه ای عروس

آرایشگاه رنگ مو سهروردی
آرایشگاه رنگ مو سهروردی
ژوئن 19, 2021
آرایشگاه رنگ مو عباس آباد
آرایشگاه رنگ مو عباس آباد
ژوئن 20, 2021

شینیون حرفه ای عروس

انواع مدل شینیون حرفه ای عروس از زیبایی و جذابیت چشمگیری برخوردار هستند. با توجه به اینکه شینیون مو مهمترین نوع آرایش مو محسوب می شود، شینیون کاران حرفه ای آرایشگاه تخصصی شانی نو به روش های مدرن برای انجام شینیون مو کوتاه و شینیون مو بلند مسلط می باشند. آرایشگران شینیون حرفه ای عروس بخش بزرگی از هنر آرایشگری خود را در این روش نشان داده و به رخ می کشانند.

تاثیر شینیون عروس بر ظاهر و قد

توجه داشته باشید که شینیون حرفه ای عروس تنها بر روی ظاهر فرد تاثیر نمی گذارد. این احتمال وجود دارد که برخی از عروس و دامادها با یکدیگر اختلاف قد زیادی داشته باشند، در چنین شرایطی عروس خانم ها نگران آن هستند که در مجلس عروسی اختلاف قد میان خود و همسرشان کمتر به چشم بیاید.

اما نیازی به نگرانی نیست. یک شینیون کار حرفه ای عروس با استفاده از مدل شینیون عروس بالای سر در عین حال استفاده از یک کفش پاشنه بلند میتواند کمک زیادی به پوشش دهی این اختلاف قد نماید.

بدین ترتیب در صورتی که قد عروس خانم از داماد بلندتر باشد می تواند از مدل شینیون عروس پایین سر برای موهای خود استفاده کند.

ابزارهای حرارتی شینیون

با توجه به تنوع و گسترده بودن مدل های، بسیار پیش می آید که برای اجرای یک شینیون نیاز باشد از ابزارهای حرارتی مو استفاده شود. از متداول ترین ابزارهای حرارتی مو که در هر تکنیکی و مدلی بسیار پرکاربردند، می توان به سشوار و اتوی مو اشاره کرد. البته ممکن است با توجه به مدل از ابزارهای حرارتی دیگری مثل انواع فر کننده ها نیز استفاده شود.

در بسیاری از مدل های شینیون نیاز است یک یا چند دسته از موها که به فرم های مختلفی در آمده اند شکل و فرم خود را برای ساعت ها حفظ کنند. فرم دهی به این دسته از موها باید توسط سشوار و اتوی مو انجام شود. چون ممکن است در اثر رطوبت هوا و عوامل دیگر فرم خود را از دست داده و حالت وز دار و فر خورده پیدا کنند. در نتیجه فرم اصلی شینیون را از بین ببرند. البته برای تثبیت در کنار استفاده از ابرارهای حرارتی مو باید از مواد تثبیت کننده نیز استفاده شود.

شینیون حرفه ای عروس شانی نو

آرایشگاه شانی نو با توجه به تجربه و سابقه ی درخشانی که در صنعت زیبایی دارد در سهروردی تهران با بهره گیری از پرسنل حرفه ای، با تجربه و خوش رفتار مشغول به فعالیت می باشد. انواع خدمات آرایش مو در این سالن زیبایی ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس 88455224