سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت

بافت مو یوسف آباد
بافت مو یوسف آباد
مارس 15, 2021
سالن ماساژ
سالن ماساژ
مارس 28, 2021

سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت

پاکسازی پوست و ماساژ صورت روشی است که با استفاده از روش های مختلف و مواد پاک کننده، لایه مرده پوست یا همان سلول های مرده پوست را خارج می کنند. سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت بیشتر در افرادی که پوست چرب دارند و جوش های سر سفید و سرسیاه زیادی دارند.

زندگی در شهرهای آلوده و داشتن مشغله زیاد و نرسیدن به پوست صورت باعث میشود منافذ پوست پر شود از آلودگی و چربی . بنابراین انجام پاکسازی در یک مرکز سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت حرفه ای یک امر ضروری برای داشتن پوست سالم و درخشان است.

در سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت حرفه ای شانی نزد یک فرد دوره دیده و کسی که مدرک خدمات مراقبتی پوست دارد، انجام می دهید.

ماساژ صورت یک روش درمانی زیبایی بسیار محبوب برای کند کردن روند پیری و دستیابی به پوستی جوان و سالم است که می توانید در یک سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت توسط یک متخصص ماساژدرمانی یا به تنهایی انجام دهید. این روش شامل تحریک نقاطی روی صورت، گردن و شانه هاست؛ می توانید از لوسیون ها، روغن ها یا مرهم های تمیزکننده و همچنین رولر صورت یا ابزار صاف ماساژ (gua sha) برای ماساژ صورت استفاده کنید.

تاثیر سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت بر جوانسازی پوست و آرامش بخشیدن به عضلات صورت می باشد؛ این اثر به سلامت پوست و داشتن ظاهر بهتر کمک می کند. چه بخواهید از ماساژ صورت صرفاً برای آرامش استفاده کنید و چه برای درمان یک بیماری خاص، روشهای زیادی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

مراحل سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت

1- اولین قدم تشخیص پوست از طریق نگاه ، لمس و در صورت لزوم استفاده از لامپ وود می باشد. چون مواد مخصوص سالن پاکسازی پوست و ماساژ صورت برای هر نوع پوست متفاوت است.

2- تمیز کردن پوست از آلودگی ها، آرایش و ضدآفتاب که باتوجه به نوع پوست انجام میشود.

تماس 88455224