لیفت و لمینت مژه

بهترین روش اکستنشن مو
بهترین روش اکستنشن مو
دسامبر 21, 2021
ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن
ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن
دسامبر 21, 2021

لیفت و لمینت مژه

لیفت و لمینت مژه یک روش آرایشی جدید می باشد که برای مژه های صاف و بدون حالت و افتاده استفاده می شود. با لیفت و لمینت مژه می توانید مژه های بلندتر و زیباتری داشته باشید. این روش جایگزین مناسبی برای اکستنشن مژه می باشد. معمولا افرادی که مژه های افتاده و بدون حالت دارند، با استفاده از ابزارها و لوازم آرایشی همچون ریمل و فرمژه سعی دارند تا به مژه های خود حالت بدهند و آنها را بلندتر، پررنگ تر و ضخیم تر جلوه دهند. استفاده از این محصولات گاهی باعث آسیب به مژه ها شده و ریزش مژه و مشکلات دیگری را به همراه دارد.

یک روش دیگر برای حالت دادن به مژها، اکستنشن مژه می باشد. این روش نسبت به لیفت و لمینت مژه قیمت بالاتری دارد و احتمال آسیب به مژهای طبیعی فرد را بیشتر می کند. همچنین نگهداری از مژه های اکستنشن به مراتب سخت تر می باشد. به همین دلایل افراد تمایل بیشتری به روش لیفت و لمینت مژه دارند. فرایند لیفت و لمینت مژه تقریبا شبیه فر کردن است که بر روی مژه ها انجام می شود. در این روش با کمک مواد خاص، مژه ها را به سمت بالا فر می دهند. در روش لیفت ولمینت، مژه ها حالت طبیعی و در عین حال جذاب و زیباتری دارند.

مراقبت از مژه هایی که لیفت و لمینت شده بسیار ساده تر از روش های دیگر ایت. فقط کافی است در 24 ساعت اول نکات گفته شده را رعایت نمایید. مراقبت از مژه ها در این زمان بسیار مهم است. در این 24 ساعت نباید از ریمل بر روی مژه ها استفاده کنید. همچنین از هر گونه خیس شدن مژه، یا رسیدن هر نوع رطوبت به مژه ها باید جلوگیری کنید. بعد از گذشت این زمان دیگر نیاز به مراقبت خاصی ندارید و بهتر است که از روغن ها و سرم های تقویتی برای مژه های خود استفاده کنید. بعد از لیفت و لمینت، مژ ها کاملا فر شده و کمی ضخیم تر می شود. مهمترین مزیت این روش ظاهر طبیعی مژه ها می باشد.

موادی که برای لیفت و لمینت مژه استفاده می شود حاوی مواد معدنی و انواع ویتامین است که موجب تقویت مژه می شود. برای انجام این کار تقریبا یک ساعت زمان نیاز است و ماندگاری آن تا 12 هفته است. همانطور که می دانید مژه ها یک دوره رشد دارند و نتیجه لیفت و لمینت مژه ها تا زمانی که مژه های جدید رشد کنند، باقی می ماند. ولی برای داشتن مژه های زیبا و جذاب، بهتر است هر 4 الی 6 هفته این روش را تکرار نمایید.

نکات افزایش ماندگاری لیفت و لمینت مژه 

  • اولین و مهترین نکته، میزان مهارت و تسلط شخصی است که این روش را انجام می دهد. حتما به فردی مراجعه کنید که مهارت و تسلط کافی در این زمینه داشته باشد و از مواد مواد با کیفیت برای لیفت و لمینت مژه استفاده کند، تا بهترین نتیجه را از این روش دریافت نمایید.
  • در 24 ساعت اول بعد از انجام لیفت و لمینت مژه، از شستشوی صورت خودداری کنید. زیرا با شستن صورت تمام مواد از روی مژها پاک شده و این روش نتیجه ای نخواهد داشت.لیفت و
  • در چند روز اول از مالیدن چشم ها خودداری کنید. همچنین مراقب باشید که بر روی صورت نخوابید و با مژه های خود به آرامی رفتار کنید.
  • از مصرف مواد آرایشی مانند ریمل برای مدت 2 روز خودداری نمایید.
  • هرگز دو مرحله لیفت و لمینت مژه را در یک روز انجام ندهید. ابتدا لیفت مژه را انجام داده و بعد از گذشت 2 روز اقدام به لمینت مژه نمایید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

تماس 88455224