آرایشگاه رنگ مو عباس آباد

شینیون حرفه ای عروس
شینیون حرفه ای عروس
ژوئن 20, 2021
انواع اکستنشن مژه
انواع اکستنشن مژه
ژوئن 21, 2021

آرایشگاه رنگ مو عباس آباد

هنگامی که تصمیم به تغییر رنگ موی خود می گیرید، به دنبال این هستند که موهای خود را به فردی بسپارید، که در این امر تخصص کافی و کامل را داشته باشد و به موهایتان آسیب نرساند. ما در آرایشگاه رنگ مو شانی نو واقع در عباس آباد بهترین رنگ کار مو را که تخصص لازم در زمینه رنگ مو و آشنایی کامل با ریشه و ساختمان مو را داشته باشد به شما معرفی میکنیم.

در آرایشگاه رنگ مو عباس آباد رنگ کارهای ما با گذراندن دوره‌های تخصصی در حوزه رنگ مو و همچنین آشنایی با اصول رنگ مو، جنس مو و گذراندن دوره‌های تخصصی در امر هایلایت، دکلره، رنگ موهای ترکیبی و همچنین کراتینه مو می توانند بهترین و زیباترین رنگ را با ضمانت سلامت موهای شما به شما اهدا نمایند.

بهترین رنگ کار مو

بهترین رنگ کار مو شخصی است که با توجه به جنس مو، ضخامت و همچنین کیفیت موی شما رنگ موی مورد نظر را به شما معرفی نماید و همچنین به شما کمک کند تا موهایتان در هر حالت و جنس بافت که باشد کمترین آسیب را ببینند. در آرایشگاه رنگ مو عباس آباد، رنگ کارهای ما با توجه به تخصص و مهارتی که در این امر دارند، به شما کمک می کنند تا بهترین رنگ مو را نسبت به رنگ پوست و چهره شما معرفی کنند.

همچنین در آرایشگاه رنگ مو عباس آباد مواردی را در رنگ کردن موی شما به کار می برند که نه تنها به موی شما آسیبی وارد نشود، بلکه موجب تقویت موها گردد. آرایشگرهای متخصص در آرایشگاه رنگ مو عباس آباد با شناخت مواد دکلره و هایلایت و مدت زمانی که مواد را بر روی موهای شخص قرار می‌دهد در نظر دارند که کمترین آسیب به مو وارد شود و زمان مشخص و معینی را برای تغییر رنگ مو در نظر می‌گیرند که این امر بسیار مهم در رنگ کردن و هایلایت کردن مو به شمار می رود.

خدمات آرایشگاه رنگ مو عباس آباد

  • مشاوره قبل از رنگ متناسب با چهره و رنگ پوست
  • انواع خدمات تخصصی رنگ و مش
  • بوتاکس مو
  • صافی دائم مو شامل ترمیم و احیای موهای آسیب دیده
  • انواع تکنیک های احیای مو
  • ویتامینه تراپی مو
  • مشاوره قبل از رنگ متناسب با چهره و رنگ پوست

اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و لایت توسط مواد طبیعی و استاندارد با در نظر گرفتن بافت ساقه مو و موهای رنگ شده حتی قرمز شرابی، مشکی و روشن کردن مو بدون دکلره در آرایشگاه رنگ مو عباس آباد زیر نظر متخصصین مجرب.

تماس 88455224