لیفت و لمینت مژه

سالن آرایش خدمات مژه
سالن آرایش خدمات مژه
می 16, 2019
کاشت و اکستنشن مژه
کاشت و اکستنشن مژه
می 16, 2019

لیفت و لمینت مژه

لیفت و لمینت مژه

لیفت مژه

لیفت و لمینت مژه ها، روشی است که در آن مژه ها تقویت شده، حجیم، پررنگ و فرخورده به نظر می رسند. لمینت مژه از مواد معدنی و مقوی برای تقویت مژه ها استفاده شده و مژه ها به طور طبیعی زیبایی خاص خود را به دست می آورند.

متاسفانه همه ما نمی توانیم مژه های بلند، پرپشت و فرخورده ای داشته باشیم. امروزه با استفاده از تکنولوژی جدید لمینیت مژه جذابیت و زیبایی مژه ها بیشتر میشود.

لیفت و لمینت مژه اکستنشن نیمه دائمی لایه ای روشی است که برای مدت زمانی نسبتا کوتاه موثر است و چسب مخصوصی برای این منظور طراحی شده است. در این روش می توانید از مژه هایی متنوع در رنگ و ضخامت مورد علاقه تان استفاده کنید. طول لیفت و لمینت مژه ها از ۳ تا ۱۷ میلی متر در دسترس است و تنظیم طول آن به خواسته فرد بستگی دارد. این روش معمولا برای استفاده دو ماهه توصیه می شود.

اکستنشن دائمی لیفت و لمینت مژه و ماندگار درست مثل روش بالا است در حالی که از چسب قوی تری که مخصوص این کار طراحی شده است استفاده می شود و به کاربر اجازه می دهد به مدت ماه های طولانی تری از مژه هایش استفاده کند. این عمل همراه با بررسی های ماهانه توسط پزشک انجام می شود تا اطمینان حاصل شود انشعابات مژه با توجه به رشد لیفت و لمینت مژه های طبیعی تنظیم می شود.

تماس 88455224