هزینه کاشت ناخن

روش های اپیلاسیون بدن
روش های اپیلاسیون بدن
دسامبر 21, 2021
هزینه آموزش بافت مو
هزینه آموزش بافت مو
ژانویه 19, 2022

هزینه کاشت ناخن

یکی از کارهایی که امروزه بانوان برای زیبایی دستان خود انجام می دهند کاشت ناخن می باشد. داشتن ناخن های مرتب و یک اندازه به نظر هر بیننده ای زیبا می باشد. گاهی بانوان به دلایل مختلف اقدام به کاشت ناخن می نمایند. از مهمترین نکاتی مه هنگام کاشت ناخن مطرح است میزان هزینه کاشت ناخن می باشد که عوامل مختلفی در میزان هزینه این کار موثر می باشد. بالا بودن هزینه همیشه ملاکی برای کیفت بهتر خدمات نمی باشد و گاهی پیش می آید که این هزینه اضافی فقط به دلیل سابقه قبلی سالن باشد. کافی است شما عوامل موثر بر هزینه کاشت ناخن را بررسی نموده و با مناسب ترین قیمت اقدام به کاشت ناخن نمایید.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ناخن

از جمله عواملی که می تواند بر هزینه کاشت ناخن تاثیر گذار باشد، میزات تخصص و تبحر شخص ناخن کار می باشد. کاشت ناخن توسط افراد ماهر و با تجربه احتمال هوا گرفتن و یا آسیب های دیگر ناخن مانند بیماری های قارچی یا سوهان کشی اشتباه را کاهش می دهد و بهتر است که کاشت ناخن را نزد افراد با تجربه انجام دهید. همچنین افراد باتجربه کاشت ناخن را در زمان کمتری انجام می دهد. این مساله می تواند برای بسیاری از افراد حائز اهمیت باشد.

یکی دیگر از عوامل که در هزینه کاشت ناخن مو موثر می باشد روشی است که برای کاشت ناخن استفاده می شود. کاشت ناخن با روش های مختلفی مانند پودری ژله ای و غالبی انجام می شود که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و هزینه کاشت هر کدام از این روش ها متفاوت می باشد. شما می توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود یکی از این روش ها را انتخاب نمایید.

نوع مواد مصرفی که برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرد هم در میزان هزینه کاشت ناخن موثر می باشد. استفاده از مواد با کیفیت برای کاشت ناخن در زیبایی و سلامت ناخن های شما موثر می باشد. و با افزایش قیمت این مواد، هزینه کاشت ناخن هم بیشتر خواهد بود. گاهی برخی سالن ها به دلیل رقابت در بازار و کاهش هزینه های کاشت ناخن اقدام به استفاده از مواد بی کیفیت می نمایند و پایین بودن هزینه کاشت ناخن همیشه نشانه منصف بودن نمی باشد.

خدمات جانبی که در کنار کاشت ناخن انجام می شود هم در هزینه نهایی کاشت ناخن موثر است. اینکه برای زیبایی ناخن کاشته شده از لاک ساده یا لاک ژل استفاده می نمایید و یا اجرا کردن طرح های خاص بر روی ناخن هم هزینه های متفاوتی دارد.

سالن زیبایی شاینی با داشتن نیروهای متخصص در لاین های مختلف آرایشی و زیبایی، خدمات با کیفیت را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس 88455224