ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن

لیفت و لمینت مژه
لیفت و لمینت مژه
دسامبر 21, 2021
روش های اپیلاسیون بدن
روش های اپیلاسیون بدن
دسامبر 21, 2021

ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن

ابروها یکی از اجزای اصلی صورت هستند که در زیبایی چهره نقش به سزایی دارند. با بالاتر رفتن سن و زایمان در خانم ها، ممکن است که ابروها دچار ریزش شده و کم پشت شود. در این صورت برای اصلاح ابروها نیاز است که با استفاده از مواد آرایشی این کار را انجام دهیم که بسیار زمان بر است. همچنین طراحی ابروها به صورت قرینه برای افراد مبتدی که تخصصی ندارند بسیار مشکل می باشد. یکی دیگر از مشکلات این کار پاک شدن مواد آرایشی بر اثر تعریق و کشیده شدن دست بر روی پوست می باشد. برای همین بهتر است برای داشتن ابروی طبیعی از میکروپیگمنتیشن استفاده کنیم.

میکروپیگمنتیشن راهی برای داشتن ابروی طبیعی

میکروپیگمنتیشن ابرو به عنوان یک روش برای آرایش نیمه دائمی ابرو است. این روش مناسب کسانی است که ابروهای کم پشت و نا مرتب دارند و قرینه یکدیگر نیستند. در این روش رنگ دانه های معدنی با استفاده از سوزن های میکرو در زیر لایه اپیدرم پوست کاشته می شود. این روش یک تکنیک پیشرفته برای داشتن ابروهای طبیعی است.

به جای آرایش روزانه ابرو می توان برای داشتن ابروی طبیعی از میکروپیگمنتیشن استفاده کرد که یک روش طبیعی و کاملا بی خطر است. برای داشتن ابروی طبیعی به روش میکروپیگمنتیشن تبحر و هنرمندی تکنسین این کار بسیار مهم و ضروری است. ابروهایی که به روش میکروپیگمنتیشن اصلاح شده اند بسیار طبیعی تر از ابروی افرادی است که با مواد آرایشی این کار را انجام می دهند.

برای داشتن ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن، باید خطوطی مانند مو در امتداد رویش موهای ابرو و در لابه لای محل ابروها کشیده شود. این کار باعث می شود تا در نواحی کم پشت ابروها، خطوطی ایجاد شود که همانند مو می باشد. همچنین برای قرینه سازی ابرو ها و تغییر حالت ابروها می توان از این روش استفاده کرد. می توان شکستگی ابرو را با این روش اصلاح کرد و یک ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن داشت.

از فواید میکروپیگمنتیشن این است که نمی توان از موادی که بر پایه فلز بوده و سمی هستند استفاده کرد. ابزارهای استفاده شده در روش میکروپیگمنتیشن بسیار ظریف تر بوده و در عمق کمتری از پوست نفوذ می کند. در نتیجه آسیب کمتری به پوست وارد می شود. زمان ماندگاری این روش بستگی به نوع پوست دارد. ابروهای طبیعی و سه بعدی که به روش میکروپیگمنتیشن طراحی می شود از 6 ماه تا 3 سال ماندگاری دارد که نوع پوست فرد، در ماندگاری بسیار مهم است. اگر از روش میکروپیگمنتیشن به درستی استفاده شود کسی نمی تواند تفاوت آن را با ابروی طبیعی تشخیص دهد.

تماس 88455224