آموزش کاور ناخن

آموزش کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن
جولای 13, 2021
آموزش اکستنشن مو
آموزش اکستنشن مو
جولای 13, 2021

آموزش کاور ناخن

کاور ناخن یک روش خیلی ساده و مدرن برای زیبا کردن ناخن به صورت طبیعی است و از ناخن در مقابل شکسته شدن محاظفت می کند. کاور به صورت یک لایه نازک روی ناخن کشیده می شود و باعث می شود ناخن شکل زیبایی پیدا کند و برجسته شود و هم اینکه باعث استحکام زیاد ناخن ها می شود. روش کاور ناخن برای خانم هایی که به هر دلیلی مانند ترس از عوارض کاشت ناخن ، نمی خواهند از روش کاشت استفاده کنند مناسب می باشد، به همین دلیل کاور کردن ناخن به دلیل طبیعی بودن و استحکام زیاد برای این افراد گزینه ای مناسب است.

در ابتدای آموزش کاور ناخن لازم است توضیح دهیم که اصولا عمل کاور کردن  به معنای پوشش یک سطح با ماده‌ای دیگر است. مواد مورد نیاز جهت آموزش کاور ناخن شامل: ابزار مانیکور، محلول ضد قارچ، پرایمر، ژل پایه کاور ناخن و مواد لمنیت است. مرحله اول آموزش کاور ناخن، آموزش زیرسازی ناخن است. زیر سازی در تمام خدمات ناخن مشترک است و به یک شکل انجام می شود.

مرحله دوم آموزش کاور ناخن مواد گذاری است. در این مرحله ابتدا با استفاده از فرچه یا براش، گرده های ناخن را از روی سطح ناخن برداشته، سپس سطح صدف تمامی ناخن ها را به ضد قارچ آغشته کرده و قبل از موادگذاری هر ناخن، سطح صدف ناخن را به پرایمر آغشته می کنیم. موادگذاری را از سر ناخن شروع می کنیم. اگر مشتری ناخن شکسته داشت یا تمایل داشت که قد ناخن به میزان خیلی کم بلند شود می توانید بدون استفاده از فرمر و با استفاده از مواد به میزان خیلی کم قد ناخن را بلند کرد.

مرحله سوم آموزش کاور ناخن، آموزش سوهان کشی ناخن است. مرحله سوهان کشی مرحله مهمی است، چرا که فرم نهایی ناخن در این مرحله مشخص می شود. در این مرحله از بین بردن ناهمواری ها و نازک کردن مواد، دورگیری و فرم دهی روی ناخن به صورت کامل و تخصصی آموزش داده می شود.

مرحله چهارم آموزش کاور کردن ناخن، آموزش از بین بردن ناهمواری های احتمالی است. که پس از اتمام مرحله سوهان کشی در کاور ناخن با استفاده از سر سوهان کاغذی نرم، سطح ناخن را سوهان می کشیم. شما می توانید به صورت کامل و اختصاصی کاور ناخن را توسط ناخن کاران حرفه ای شانی نو آموزش ببینید.

تماس 88455224