قیمت کاشت ناخن

قیمت اپیلاسیون
قیمت اپیلاسیون
فوریه 9, 2021
سالن آرایش عروس
سالن آرایش عروس
فوریه 9, 2021
نمایش همه
قیمت کاشت ناخن

قیمت کاشت ناخن

قیمت کاشت ناخن

قطعا ناخنکاری که به تمامی روشها و تکنیکهای تخصصی کار کاشت ناخن مسلط باشه و در هر دو پایه ی کاشت ژل و کاشت پودر بتواند فعالیت کند هم وقت،انرژی،علم،محصولات وابزار متناسب بااین قبیل خدمات را دارا باشد نسبت به ناخنکار تازه واردی که به تازگی وارد این حیطه ی کاری شده وجه تمایز زیادی باید داشته باشد همچنین قیمت کاشت ناخن و خدمات گوناگون از جمله ظرافت خاص تر و زیباییِ بیشتر و تنوع متفاوت تر ، پس به همان نسبت هم قیمت کاشت ناخن نیز افزایش می یابد .

قیمت کاشت ناخن بر اساس ناخن قالبی که ناخن های قالبی از جنس پلاستیک هستند و ناخن پودری که این مدل از ناخن ها پودر هایی هستند که ب صورت پودر بر روی ناخن طبیعی قرار می گیرد و ناخن ژله ای که یکی از روش های محبوب و پرطرفدار در حال حاضر که با ژل های uv انجام می شود. متفاوت می باشد .

بازه قیمت کاشت ناخن بسیار بالاست.بسته به تجربه ناخن کار، طراح اتنخابی، مقدار ترمیم ناخن قیمت کاشت ناخن متفاوت است.هزینه های کاشت ناخن اصولا از صد هزار تومان به بالا انجام میشود .نکته مهم در تعیین قیمت کاشت ناخن ، تنوع خدمات ارایه شده و مدل های کاشت ناخن هست.

اگر شما صدفهای ناخن سالمی داشته باشید و به فکر کاشت ناخن باشید واقعا برایتان قیمت کاشت ناخن هم قبل از خدمات شاید مهم باشد.

دقت کنید که ناخن کار شما باید بسیار حرفه ای باشد زیرا یک کاشت ناخن نامناسب نه تنها باعث زشتی ناخن های شما می‌شود بلکه می تواند به زخم و عفونت انگشتان شما نیز ختم شود‌. علاوه بر این اگر کاشت ناخن به طور مناسبی صورت نگیرد می تواند باعث شکستن سریع ناخن ها شود. قیمت کاشت ناخن با ناخن کار حرفه ای بیشتر می باشد .

تماس 88455224