ماساژ صورت در تهران

سالن ماساژ عباس آباد
سالن ماساژ عباس آباد
می 18, 2021
پاکسازی پوست خشک
پاکسازی پوست خشک
می 18, 2021

ماساژ صورت در تهران

ماساژ صورت چیست ؟

ماساژ صورت در تهران روشی شامل تحریک نقاط فشار در صورت ، گردن و شانه ها است. ماساژ صورت ضمن آرامش بخشیدن به عضلات صورت ، به سلامت پوست کمک می کند. این یک اثر آرامش بخش و جوان کننده است ، به شما کمک می کند تا ظاهر بهتری داشته باشید و احساس بهتری داشته باشید.

ماساژ صورت در تهران یک روش درمانی و زیبایی بسیار محبوب برای کند کردن روند پیری و دستیابی به پوستی جوان و سالم است. همچنین برای تسکین استرس ، سردرد میگرنی ، سندرم قبل از قاعدگی و گرفتگی سینوس استفاده می شود. این ممکن است شامل یک جلسه ماساژ کامل ، بخشی از ماساژ کل بدن یا بخشی از درمان صورت باشد. ماساژ صورت را می توان توسط یک متخصص ماساژ درمانی ، متخصص زیبایی انجام داد. ماساژ صورت در تهران معمولاً با دست انجام می شود. با این حال ، دستگاه های ماساژ مکانیکی در سالن های زیبایی نیز استفاده می شوند. مقدار کمی روغن یا لوسیون اغلب برای تسهیل حرکت در نواحی ظریف صورت استفاده می شود.

چه چیزی از ماساژ صورت در تهران انجام میشود با استفاده از یک مراقبت از پوست کاملاً طبیعی صورت را تمیز میکنند و سپس ماساژ صورت را شروع میکنند ، و به آرامی و به آرامی نقاط مختلف صورت را ماساژ میدهند. در پایان ماساژ صورت تغییر مشخصی در پوست نمایان میشود. از نظر بصری ، پوست کمی سرزنده تر به نظر می رسد. با لمس ، تفاوت محسوسی در صافی پوست صورت احساس می کنید ، و بافت ناهموار پوست و زخم های جزئی و آکنه های دوران نوجوان کمتر قابل توجه است.

انواع ماساژ صورت در تهران

تخلیه لنفاوی
رفلکسولوژی
شیاتسو
گوا شا
سوئدی
اصلاح کننده
سینوس
طب فشاری

تکنیک های ماساژ صورت در تهران

حجامت
ورز دادن یا انگشت
تاشو
افلاژ
ارتعاشات
ضربه زدن
نیشگون گرفتن

مزایای شگفت آور ماساژ صورت در تهران

گردش خون در بافت صورت شما را افزایش می دهد و در نتیجه پوستی روشن و جوان به نظر می رسد. با تحریک تخلیه لنفاوی ، ماساژ صورت سموم را از سلول خارج کرده و تورم و پف را کاهش می دهد مخصوصاً بعد از خوردن یک غذای شور و البته صبح ها. از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند: کمک می کند تا مقداری از تنش ایجاد شده در عضلات صورت که ناشی از استرس روزانه است ، آزاد شود.شیارهای پیشانی و خطوط به خصوص بین ابروها و نزدیک ناحیه لب تشکیل می شود. ماساژ آرام و عادی صورت می تواند به آرامش این عضلات سفت و کشیده کمک کند و خطوط تشکیل شده را کاهش دهد. افزایش فوری جریان اکسیژن باعث بیدار شدن پوست می شود تا بتواند به محصولات مورد استفاده بهتر پاسخ دهد.

ماساژ صورت در تهران سرعت گردش خون شما را افزایش می دهد و باعث می شود پوست خیلی زودتر بهبود یابد و خود را سریعتر از آسیب ها و آسیب هایی که روزانه وارد می کنید ، ترمیم کند. ماساژ صورت در تهران با فشار برای افرادی که دچار سردرد تنشی یا مشکلات سینوسی هستند ایده آل است. استرس را کاهش می دهد و شما را آرام می کند واین باعث نشاط فوری به صورت می شود.

تماس 88455224