ژلیش و کاور ناخن

آموزش پاکسازی پوست
آموزش پاکسازی پوست
آگوست 26, 2021
آموزش اپیلاسیون
آموزش اپیلاسیون
سپتامبر 23, 2021

ژلیش و کاور ناخن

چیزی که ژلیش و کاور ناخن را از کاشت برتر می کند این است که نه تنها از ژل برای ماندگاری طولانی و دوام ساخته شده است ، بلکه نیازی به مواد شیمیایی سخت نیز ندارد. همچنین ژلیش و کاور ناخن مزایای زیادی دارد ، از جمله هیچ آسیبی به ناخن های طبیعی شما نمی رسد ، هنگامی که مشتریان ژلیش و کاور ناخن خود را حذف می کنند ، ناخن های طبیعی آنها بلندتر و قوی تر می شود. همچنین لازم نیست نگران این باشید که ژلیش و کاور ناخن مانع انجام کارهای روزمره شما شوند.

ژلیش و کاور ناخن از همان ژلی ساخته می شود که ژل لاک از آن ساخته شده است. آنها همچنین مانند ناخن های معمولی با فشار روی ناخن های شما طول می افزایند. علاوه بر این ، آنها به اندازه اکریلیک های معمولی قوی و ماندگار هستند. و از آنجا که آنها حاوی پودر یا مواد شیمیایی سخت مرتبط با اکریلیک نیستند ، برای ناخن های شما نیز مفیدتر هستند. خوشبختانه ، ژلیشو کاور ناخن دارای سابقه ماندگاری خوبی هستند و می توانند در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت کنند.

هنگامی که ژلیش و کاور ناخن به صورت حرفه ای انجام شوند ، می توانند تا چهار هفته دوام بیاورند اما این البته به سبک زندگی مشتری شما نیز بستگی دارد. اگر آنها سبک زندگی فعال را دنبال کنند ، طبیعتاً ژلیش و کاور ناخن آنها عمر کوتاه تری خواهد داشت.

نحوه انجام ژلیش و کاور ناخن

همانطور که در بالا ذکر شد ، ژلیش و کاور ناخن با اکریلیک بسیار متفاوت است. نحوه استفاده از آنها نیز با اکریلیک متفاوت است.

نحوه برداشتن ژلیش و کاور ناخن

هنگامی که زمان برداشتن ژلیش و کاور ناخن فرا می رسد ، توصیه می شود که آنها را در یک سالن بردارید. این به این دلیل است که فرآیند برداشتن می تواند تأثیر زیادی بر سلامت و استحکام ناخن های طبیعی مشتری شما داشته باشد.

بسیاری از متخصصان ناخن توصیه می کنند که پس از برداشتن ژلیش و کاور ناخن ، باید اجازه دهید ناخن های شما نفس بکشد و بهبود یابد . برای کسب اطلاعات بیشتر و ژلیش و کاور ناخن با شانی سنتر تماس بگیرید .

تماس 88455224