کاشت ناخن هلویی

پاکسازی پوست خشک
پاکسازی پوست خشک
می 18, 2021
پاکسازی پوست با پیلینگ
پاکسازی پوست با پیلینگ
می 18, 2021

کاشت ناخن هلویی

کاشت ناخن هلویی برای انگشتان دست وپا شامل یک ساختار دو لایه برای قرار دادن بر روی بستر ناخن انگشتان است که به آن کاشت ناخن گفته میشود. ساختار دو لایه در کاشت ناخن هلویی شامل یک لایه آرایشی فوقانی و یک ساختار دو لایه منسجم در زیر لایه فوقانی است که لایه فوقانی در کاشت ناخن هلویی از یک ماده اکریلیک ساخته میشود.

تکنسین ناخن برای کاشت ناخن هلویی مایعی را با یک پودر مخلوط کرده و مخلوط را روی ناخن های شما می زند. مخلوط کاشت ناخن معمولاً کل ناخن شما را می پوشاند و با توجه به سلیقه شما در اندازه های متخلف کاشت ناخن هلویی انجام میشود.

کاشت ناخن هلیویی نیاز به نگهداری منظم دارند. توصیه می شود که به طور متوسط هر دو هفته ترمیم شود ، اما ممکن است حدود یک ماه طول بکشد. با این وجود ، قابلیت انعطاف پذیری آنها از نظر شکل ، اندازه ، طرح و دوام نسبتاً بالا از مزایایی است که کاشت ناخن هلویی دارد.

مزایای کاشت ناخن هلویی

کاشت ناخن هلویی به پنهان یا اصلاح شکل ناخن شکسته ، آسیب دیده ، کوتاه و نامطلوب کمک میکند. کاشت ناخن هلویی همچنین به جلوگیری از جویدن ناخن ، شکستن وناخن کمک می کنند. کاشت ناخن هلویی زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که ناخن های افراد قادر به رشد طول و مقاومت ناخن های نباشند.

معایب کاشت ناخن هلویی

کاشن ناخن هلویی اگر با رعایت اصول بهداشتی باشد معمولاً مشکلی ندارند. با این حال ، استفاده طولانی مدت و ناخن هایی که ضعیف است می تواند به بستر ناخن آسیب جدی برساند و رشد طبیعی ناخن را مختل کند. شایع ترین مشکل مرتبط با کاشت ناخن هلویی ، عفونت قارچی است که ممکن است بین ناخن کاذب و طبیعی ایجاد شود.

تماس 88455224