روش های اپیلاسیون بدن

ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن
ابروی طبیعی با میکروپیگمنتیشن
دسامبر 21, 2021
هزینه کاشت ناخن
هزینه کاشت ناخن
ژانویه 19, 2022

روش های اپیلاسیون بدن

یکی از محبوب ترین و رایجترین راهکارها برای حذف موهای زائد بدن استفاده از اپیلاسیون می باشد. به مرور زمان با اپیلاسیون بدن، موهای زائد کاهش پیدا می کند. در صورت رعایت کامل بهداشت به هنگام اپیلاسیون بدن، این روش بسیار ایمن و مفید است. برای اپیلاسیون بدن از انواع موم استفاده می شود. در این نوشته می خواهیم شما را با انواع روش های اپیلاسیون بدن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

روش های مختلف اپیلاسیون بدن 

  • اپیلاسیون بدن به صورت دائمی

در این روش از موم دائم برای اپیلاسیون بدن استفاده می شود. این موم به دلیل قدرت بالای چسبندگی که دارد تمامی موها حتی موهایی که خیلی نازک و ریز هستند را از ریشه جدا می کند و مدت زملن بیشتری طول می کشد تا موها دوباره رشد کنند. اپیلاسیون دائمی به معنای از بین رفتن دائمی موها نیست و به دلیل چسبندگی بالای موم ممکن است به پوست آسیب برسد و بهتر است که از موم معمولی استفاده شود.

  • اپیلاسیون بدن با موم گیاهی

امروزه موم های گیاهی بسیاری در بازار وجود دارد که علاوه بر اینکه موهای زائد را از بین می برند، دارای خواص بسیاری برای پوست هستند.در ادامه انواع موم های گیاهی که برای اپیلاسیون بدن مورد استفاده قرار می گیرد را به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از موم عسلی برای اپیلاسیون بدن

در تولید این موم طبیعی از عسل و انواع روغن های گیاهی استفاده شده است که خاصیت مرطوب کنندگی زیادی دارد و می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند.

 استفاده از موم آلوئه ورا برای اپیلاسیون بدن

برای تولید این موم از روغن های طببیعی مانند آلوئه ورا استفاده شده است که از خشکی و پیری پوست جلوگیری می کند و خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد. استفاده از این موم مانع التهاب التهاب پوست می شود.

استفاده از موم زیتونی برای اپیلاسیون بدن

برای تهیه این موم از روغن زیتون و اکسید تیتانیوم استفاده شده است. این موم خاصیت ضد التهابی دارد و برای ترمیم پوست های آسیب دیده بسیار مناسب می باشد.

استفاده از موم زغال اکتیو برای اپیلاسیون بدن

این موم با موم طبیعی و رزین غنی شده است که موجب آرامش بخشی و ترمیم پوست می شود این موم با لکه برداری از پوست موجب سفید تر و درخشان تر شدن پوست می شود.

استفاده از موم طلایی برای اپیلاسیون بدن

در این موم از روغن های گیاهی خاصی استفاده شده که باعث شده بافت نرمی داشته باشد. اپیلاسیون بدن با موم طلایی راحت و بدون سوزش است. ترکیبات موجود در این موم موجب درخشان شدن پوست بدن بعد از اپیلاسیون می شود.

تماس 88455224