اکستنشن مژه سهروردی

انواع اکستنشن مژه
انواع اکستنشن مژه
ژوئن 21, 2021
شینیون حرارتی
شینیون حرارتی
ژوئن 21, 2021

اکستنشن مژه سهروردی

کلیه خدمات اکستنشن مژه سهروردی در سالن زیبایی شانی نو با بهترین مواد و بالاترین کیفیت انواع خدمات کاشت و اکستنشن مژه با مژه های ابریشمی ارائه می شود. از ویژگی‌های اکستنشن مژه سهروردی، استفاده از مواد آرایشی با کیفیت، رعایت نکات بهداشتی و انجام خدمات در کم‌ترین زمان ممکن است.

فرآیند اکستنشن مژه چقدر طول می کشد؟

طول مدت اولین جلسه اکستنشن مژه سهروردی بسته به سبک و حجم اکستنشن موردنظر می‌تواند از یک تا دو ساعت طول بکشد.

مراقبت‌ روزانه از مژه‌های اکستنشن

مژه‌های اکستنشن شده معمولا پس از خواب و یا شستن صورت به‌هم می‌ریزند و گاهی مواقع هم خرده ای از مواد لای‌ مژه ها گیر کند و درنتیجه نیاز به مرتب‌کردن و تمیزکردن داشته باشند. می‌توانید پس از خواب و یا حمام کردن برای مرتب‌کردن مژه‌هایتان از برس‌های مخصوص مژه استفاده کنید.

شب‌ها قبل از اینکه برای خواب آماده شوید هم می‌توانید برای تمیزکردن مژه‌هایتان از شامپو بچه‌ی رقیق‌شده استفاده کنید. پس بدانید که مژه‌های اکستنشن هم نیاز به تمیزکردن و مرتب‌کردن دائمی دارند، اما نباید مژه‌هایتان را بکشید که کنده شوند، بمالید یا دست‌کاری کنید.

چه موقع به ترمیم اکستنشن مژه نیاز دارید ؟

عمر اکستنشن، معادل یک دوره کامل رشد مژه یعنی حدود ۶ تا ۸ هفته است. از آنجا که رشد مژه مثل رشد مو در افراد مختلف، متفاوت است، پیشنهاد می‌کنیم هر سه یا چهار هفته، اکستنشن مژه سهروردی را کنترل کنید تا ظاهر آن حفظ شود. اگر سعی کنید مژه‌های کاشته شده را بردارید یا بکنید مژه‌ی طبیعی خود را خواهید کند. اما اگر از این کار بپرهیزید مژه‌ها سرجایشان می‌مانند.

دقت کنید بعد از اکستنشن مژه سهروردی تا 24 ساعت نباید به حمام بروید،بهتر است از ریمل بر روی مژه ها استفاده نکنید. خانم ها مراقب چشم های زیباتون باشید استفاده از چسب های چینی و مژه های نا مرغوب برای اکستنشن مژه سهروردی میتواند باعث آسیب جدی به چشم ها و حتی نابینایی شود.

تماس 88455224