آموزش کاشت ناخن

آموزش آرایش مو عروس
آموزش آرایش موی عروس
جولای 13, 2021
آموزش کاور ناخن
جولای 13, 2021

آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن تقریبا محدودیت سنی نداشته و از دختران پانزده ساله تا مادربزرگ های هشتاد ساله را به سمت خود جذب کرده است. مشتریانی که برای زیبایی ناخن های دست و پایشان اهمیت قائل هستند از سخت گیر ترین خانم ها تا ساده پسند ترین خانم ها را شامل می شود و همین امر موجب داغ تر شدن این بازار در تمامی روزهای سال می باشد.

برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت. اول شناخت ساختمان ناخن است. برای اینکه یک ناخن کار حرفه ای شوید ابتدا باید ساختمان ناخن را به خوبی آموزش دیده و بشناسید. شناخت ساختمان ناخن یکی از ابتدایی ترین مراحل آموزش کاشت ناخن است که باید در هر دوره آموزشی گنجانده شود. آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما کمک می کند.

دومین اصل اساسی در آموزش شناخت ابزار و مواد کاشت ناخن است. در هر دوره آموزشی ابزار کار باید به صورت کامل به شما معرفی شده و کاربرد ابزار و نحوه صحیح استفاده از ابزار نیز به شما آموزش داده شود. زمانی که شما ابزار کار خود را بشناسید کار با آن ابزار برای شما راحت تر می شود.به طور کلی مراحل کاشت ناخن شامل ۴ مرحله  زیر سازی، مواد گذاری، سوهان کشی و طراحی ناخن است.

به علت تنوع در روش های کاشت ناخن، در مباحث آموزشی آن نیز تنوع زیادی وجود دارد. اما ریشه و اساس آموزش کاشت ناخن را شناخت محیط کار، شناخت مواد و ابزار کاشت ناخن، اصول ضدعفونی محیط و ابزار، نحوه برخورد با مشتری و مانیکور و پدیکور صحیح تشکیل می دهد که بایستی به صورت تئوری و عملی آموزش ببینید. تیم تخصصی شانی نو با متخصصان با تجربه می تواند شما را به بهترین نحو آموزش داده و آماده بازار کار کند.

تماس 88455224