کوپ حرفه ای مو

شینیون مو
شینیون مو
ژانویه 19, 2022
براشینگ مو
براشینگ مو
ژانویه 19, 2022

کوپ حرفه ای مو

کوپ یک لغت انگلیسی و به معنای کوتاه کردن مو می باشد که امروزه به جای کوتاه کردن مو استفاد می شود. هر شخصی با نگاه کردن به موی کوتاه می تواند متوجه شود که موها خوب کوتاه شده یا نه؟ امروزه روش ها و متد های به روز و متنوعی برای کوتاهی مو وجود دارد و کوتاهی و کوپ مو یکی از شاخه های تخصصی آرایشگری می باشد. و اغلب خانم ها ترجیح می دهند تا موهای خود را نزد یک آرایشگر ماهر و حرفه ای کوتاه نمایند.

گاهی برخی از بانوان آنچنان به موهای خود حساس هستند که حاضر نیستند حتی چند سانت از موهای خود را کوتاه نمایند. اما برعکس تعداد زیادی از خانم ها هم هستند که به موی کوتاه علاقه دارند. گاهی هم پیش می آید که خانم ها به دلیل آسب هایی که به موهای آنها وارد شده و یا ریزش مو ناچار به کوتاهی مو می شوند. در هر صورت اگر قصد کوتاه کردن موهای خود را دارید بهتر است نزد کسی بروید که در کار کوپ مو حرفه ای باشد.

به کسی که کار کوتاهی مو را در آرایشگاه انجام می دهد در اصطلاح کوپ کار گفته می شود. یک کوپ کار حرفه ای و باتجربه می تواند به مشتری در انتخاب مدل مو کمک نماید. زیرا هر مدل موی کوتاه مناسب یک چهره خاص می باشد. یکی از دغدغه های مهم بانوان در هنگام کوتاه کردن مو، انتخاب مدلی است که برای چهره آنها مناسب باشد. اگر شما یک کوپ کار حرفه ای را برای کوتاه کردن مو انتخاب کرده باشید می تواند کمک بسیاری به شما نماید. زیرا بر اساس تجربه ای که دارد می تواند جنس موی شما را تشخیص داده و متناسب با آن شما را راهنمایی نماید. مثلا کوپ کار حرفه ای می داند  برخی از مدل های کوتاهی بر روی موهای فر زیبا نمی شود و یا چه مدل هایی مناسب موهای لخت و کم حجم می باشد.

یک کوپ کار حرفه ای مو باید به متدهای کوتاه کردن جدیدترین مدل ها را آشنا بوده و بتواند آنها را اجرا نماید. همچنین یک کپ کار حرفه ای مو باید با انواع چهره ها و میمیک های صورت آشنایی کافی داشته باشد تا بر اساس آن بهترین مدل را به مشتریان خود پیشنهاد بدهد. علاوه بر داشتن مهارت در کوتاهی مو،یک کوپ کار حرفه ای باید دارای مهارت های ارتباطی خوبی باشد و بتواند با مشتریان به خوبی ارتباط برقرار نماید.

تماس 88455224