روش کاشت ناخن

دلایل پاکسازی پوست صورت
دلایل پاکسازی پوست صورت
دسامبر 20, 2021
بهترین روش اکستنشن مو
بهترین روش اکستنشن مو
دسامبر 21, 2021

روش کاشت ناخن

برای داشتن دستانی زیبا، باید به ناخن های دست هم توجه ویژهای داشته باشید. ناخن های مرتب و یک دست بر زیبایی دستان شما بسیار موثر است. شاید برای همین است که امروزه بسیاری از خانم ها از کاشت ناخن استقبال می کنند. کسانی که ناخن های خشک و شکننده دارند و یا شکل ظاهری ناخن ها به دلیل خوردن ناخن، نامرتب شده است، می توانند با کاشت ناخن مشکل خود را برطرف نمایند. روش های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد که هر یک مزایا و معایبی دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

انواع روش های مختلف کاشت ناخن

روش کاشت ناخن با قالب

در این روش کاشت ناخن مواد مخصوص کاشت ناخن در داخل ناخن مصنوعی ریخته می شود تا شکل ناخن را به خود بگیرد. سپس بر روی  ناخن یک لایه از مواد ضد قارچ مالیده می شود. بعد از زدن مواد ضد قارچ قالب آماده شده را بر روی ناخن قرار داده و کمی صبر می کنند تا مواد به ناخن بچسبد. در این مرحله از کاشت ناخن قالب را از روی ناخن برمی دارند. کاشت ناخن با قالب، ساده ترین روش کاشت می باشد. در این روش ناخن های کاشته شده ضخیم هستند و حالت طبیعی ندارد. احتمال هوا گرفتن ناخن در این روش کاشت ناخن بیشتر از روش های دیگر است.

 

روش کاشت ناخن با پودر

برای کاشت ناخن با پودر ابتدا از تیپ استفاده کرده و آن را به نیمه انتهایی ناخن می چسبانند. بعد از زدن مواد ضد قارچ بر روی ناخن، با استفاده از قلم مواد مخصوص کاشت ناخن را برداشته و در امتداد ناخن، آن را حالت می دهند. مرحله سوهان کشیدن در این روش از کاشت ناخن بسیار مهم است زیرا فرم اصلی ناخن با سوهان ایجاد می شود. به همین دلیل تجربه و تبحر شخصی کاشت ناخن را انجام می دهد بسیار مهم است. این روش از کاشت ناخن نیاز به زمان بیشتری دارد اما ناخن های کاشته شده در این روش طبیعی تر و نازک تر هستند. همچنین احتمال هواگرفتن ناخن در این روش کاشت ناخن بسیار کمتر می بباشد.

روش کاشت ناخن با ژل

در این روش از ژل های مخصوصی که به صورت آماده در بازار موجود می باشد برای کاشت ناخن استفاده می شود. در این روش در 3 مرحله ژل را بر روی ناخن قرار می دهند که بعد از هر مرحله باید ناخن ها را در دستگاهی به نام UV قرار داد تا خشک شود. این روش از کاشت ناخن ماندگاری بالایی دارد و ببرای خانم هایی که مرتب در حال شستشو هستند و یا در مناطق مرطوب و شرجی زندگی می کنند مناسب تر است.

 

تماس 88455224