بهترین روش اکستنشن مو

روش کاشت ناخن
روش کاشت ناخن
دسامبر 21, 2021
لیفت و لمینت مژه
لیفت و لمینت مژه
دسامبر 21, 2021

بهترین روش اکستنشن مو

داشتن موهای بلند و پرپشت تاثیر زیادی در زیبایی دارد و بسیاری از خانم ها که به ظاهر خود اهمیت می دهند آرزوی داشتن موهایی بلند و پر پشت دارند.  اکستنشن مو، روشی است که در آن انواع مو به موهای اصلی فرد متصل می شود تا حجم و قد مو افزایش پیدا کند. اکستنشن مو یک روش بی خطر است که امروزه بسیاری از زنان دنیا از آن استفاده می کنند. اکستنشن مو یک راه حل بدون عارضه برای کسانی است که مشکل ریزش مو، کم پشتی و حتی طاسی دارند می باشد.

اگر تصمیم گرفته اید که موهای خود را اکستنشن کنید بهتر است ابتدا با انواع روش های اکستنشن مو آشنا شوید تا بتوانید بهترین روش را برای اکستنشن موهای خود انتخاب نمایید. انجام اکستنشن مو با دو دسته از موها امکان پذیر است، دسته اول موی طببیعی که زیبایی بیشتری دارد و طبیعی تر است و دسته دوم موهای مصنوعی که قیمت ارزان تری دارد. هر شخص با در نظر گرفتن جنس مو و میزان هزینه ای که برای اکستنشن مو در نظر دارد می تواند بهترین و مناسب ترین روش را انتخاب نماید.

روش های مختلف اکستنشن مو

  • اکستنشن مو حرارتی یا لیزری یا طبیعی

یکی از بهتری روش های اکستنشن مو روش طبیعی می باشد و در واقع پرطرفدارترین روش محسوب می شود. برای اکستنشن مو به این روش از موی طبیعی کوتاه شده انسان انستقاده می شود و با دستگاه  مخصوصی به موهای فرد وصل می گردد. به دلیل طبیعی بودن این موها، شستشو و نگهداری از آن ساده تر است. مدت زمان لازم برای نصب مو و همچنین جدا کردن آن کمتر است و ماندگاری بیشتری دارد. اما هزینه بیشتری دارد.

  • اکستنشن مو به روش کراتین

این روش اکستنشن مو جزو بهترین روش ها است که از چسب برای متصل کردن مو استفاده می شود. در این روش از قطعات کراتین برای چسباندن مو استفاده می شود. استفاده از این روش برای قسمت جلوی موهای کم پشت مناسب تر است.

  • اکستنشن مو به روش دوخت یا لاینی

در این روش اکستنشن مو از هیچ ماده شیمیایی برای متصل کردن مو استفاده نمی شود و موهای تهیه شده توسط نخ و سوزن مخصوص در محل مورد نظر دوخته می شود. این روش اکستنشن مو زمان زیادی نیاز دارد اما نگهداری آن سخت تر از سایر روش ها می باشد.

  • اکستنشن مو با استفاده از چسب

در این روش اکستنشن مو با استفاده از چسب مخصوص موهای تهیه شده را می چسبانند. این روش زمان زیادی نیاز ندارد اما ممکن است که فرد به چسب استفاده شده حساسیت داشته باشد. جدا کردن موها در این روش مشکل تر است و ممکن است به موها آسیب برسد.

  • اکستنشن مو به روش کلیپسی

در این روش اکستنشن مو با استفاده از گیره موهای تهیه شده را وصل میکنند. این روش ماندگاری زیادی ندارد و بیشتر از چند روز دوام ندارد و مناسب مهمانی ها می باشد.

انجام بهترین روش اکستنشن مو ببستگی به انتظارات و میزان هزینه ای دارد که می خواهید پرداخت نمایید. اما دو روش اول برای اکستنشن مو بیشترین محبوبت را دارد.

تماس 88455224