قیمت ماساژ صورت

ماساژ صورت برای جوش
ماساژ صورت برای جوش
آوریل 6, 2021
ماساژ صورت برای کلاژن سازی
ماساژ صورت برای کلاژن سازی
آوریل 21, 2021
نمایش همه
قیمت ماساژ صورت

قیمت ماساژ صورت

قیمت ماساژ صورت

قیمت ماساژ صورت بسته به نوع محصولاتی که در هر سالن استفاده می شود متفاوت می باشد . سالن آرایش شانی سنتر ماساژ را با بهترین مواد ، ماسک ها ، تونرها و مرطوب کننده ها انجام می‌دهد .

قیمت ماساژ صورت با لیفت

قیمت ماساژ صورت که با لیفت انجام میشود متفاوت می باشد . خطوط کوچک صورت را از بین می برد ، نقاط انرژی را فعال کرده و اثر ژیمناستیک عروقی را تحریک می کند و جریان خون را برای بافت سالم بهینه می کند. عسل خام که مدتهاست به دلیل داشتن خواص ضد باکتری و آنتی اکسیدان فراوان شناخته می شود ، باعث تقویت چهره و مرطوب سازی عمیق پوست می شود. این صورت قدرتمند پوست و عضلات گردن ، فک و گونه را سفت می کند و جوانی شما را محکم تر نشان می دهد.

ماساژ صورت چیست؟

ماساژ یک درمان پوستی است که با توجه به‌ روش های مختلفي که دارد قیمت ماساژ صورت تغییر می کند . منافذ پوست را تمیز می کند ، سلول های مرده پوست را لایه برداری می کند و نگرانی های شایع پوست را با ماسک سفارشی برطرف می کند. این فرایند چند مرحله ای به منظور جوان سازی و تغذیه چهره صورت گرفته و باعث می شود پوست سالم و جوانتر به نظر برسد. این روش درمانی محبوب برای مراقبت و استراحت است ، .که قیمت ماساژ صورت به دلیل استفاده از مواد مرغوب بیشتر می شود :

قیمت ماساژ صورت چقدر است؟

مانند اکثر خدمات ، قیمت ماساژ صورت نیز بر اساس روش های درمانی خاص استفاده می شود. به عنوان مثال خدمات صورت که شامل لایه برداری شیمیایی خاص باشد ، هزینه آن بیشتر می شود .قیمت ماساژ صورت در سالن شانی سنتر بسیار مقرون به صرفه می باشد . شما عزیزان می توانید در سالن آرایش شانی نو خدمات ماساژ صورت را با هزینه بسیار کمتری امتحان کنید.

فواید ماساژ صورت چیست؟

ماساژ صورت پوست را عمیق تمیز می کند و ممکن است به مقابله با برخی مشکلات پوستی ، مانند آکنه خفیف یا خشکی کمک کند. این روش های درمانی صورت را درخشان نشان می دهد و معمولاً بسیار آرامش بخش است و همچنین قیمت ماساژ صورت بسیار مناسب می باشد .

تماس 88455224