اپیلاسیون صورت با موم

براشینگ مو
براشینگ مو
ژانویه 19, 2022
هزینه پاکسازی پوست
هزینه پاکسازی پوست
آوریل 17, 2022

اپیلاسیون صورت با موم

رشد مو بر روی قسمت های مختلف بدن و صورت، یک فرآیند طبیعی است. با توجه به عوامل مختلفی از جمله وراثت، ممکن است افراد دارای موهای زائد کم یا زیاد باشند. با توجه به جوامع امروزی و تمایل بیشتر افراد به از بین بردن موهای زائد بدن، روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. اپیلاسیون صورت با موم یکی از روش های حذف موهای صورت است که کاملا بی خطرر بوده و یک روش مقرون به صرفه است. در اپیلاسیون صورت با موم، از کیت های مختلف موم با عصاره های آلوئه ورا، عسل و …. وجود دارد که شما می توانید با توجه به نوع پوست خود از این موم ها برای اپیلاسیون صورت با موم استفاده نمایید. 

از بین بردن  موهای صورت با استفاده از اپیلاسیون صورت با موم می تواند به کمتر شدن میزان موهای صورت کمک نماید. زیرا در این روش موها با ریشه خود از زیر پوست خارج می شود و به تدریج و با گذشت زمان و تکرار اپیلاسیون صورت با موم می توانید شاهد کمتر شدن میزان موهای خود باشید. علاوه بر این به دلیل جدا شدن ریشه موها از صورت، مدت زمان بیشتری لازم است تا دوباره این موها رشد نمایند. بنابراین با اپیلاسیون صورت با موم معمولا شما به مدت 3 تا 5 هفته از شر موهای صورت خود در امان هستید.

نکات مهم اپیلاسیون صورت با موم

  • موم های مخصوص اپیلاسیون صورت در اندازه های مختلفی در بازار به فروش می رسد اما بهتر است که شنا از قالبهای کوچکی که با نام موم سکه ای مخصوص اپیلاسیون استفاده نمایند. این موم ها برای یک بار مصرف کافی می باشد.
  • برای گرم کردن موم اپیلاسیون صورت از حرارت ملایم استفاده نمایید. همواره مواظب باشید تا موم بیش از اندازه گرم نشود زیرا در این صورت پوست شما دچار آسیب دیدگی خواهد شد.
  • برای جداسازی موم اپیلاسیون از روی صورت، بهتر است طرف دیگر پوست را کمی کشیده و بعد موم را از صورت جدا کنید. در هنگام جدا کردن موم خشک شده از روی صورت مواظب باشید که ناخن هایتان برروی پوست صورت خراش ایجاد نکند.
  • اگر برای اولین بار است که از موم برای اپیلاسیون استفاده می کنید بهتر است تا ابتدا مقدار کمی از موم را بر روی پوست دست خود امتحان نمایید و در صورت عدم بروز حساسیت، از موم برای اپیلاسیون صورت خود استفاده نمایید.
  • اگر بعد از انجام اپیلاسیون صورت با موم دچار التهاب و یا سوزش شدید می توانید از ژل های مخصوص بعد از اصلاح مانند ژل های آلوئه ورا که خاصیت تسکینی دارد استفاده نمایید.

تماس 88455224