پاکسازی پوست خشک

ماساژ صورت در تهران
ماساژ صورت در تهران
می 18, 2021
کاشت ناخن هلویی
کاشت ناخن هلویی
می 18, 2021

پاکسازی پوست خشک

برخی از افراد بیشتر از سایرین در معرض خشکی پوست صورت هستند. پاکسازی پوست خشک می تواند خشکی پوست صورت را تسکین داده و از بازگشت آن جلوگیری کند.

دلایل خشکی پوست

شستشو : آب گرم روغن را سریعتر از آب گرم و ولرم از پوست می گیرد .دوش آب گرم و طولانی می تواند آسیب بیشتری نسبت به آب گرم و سریع داشته باشد.صابون یک امولسیون کننده است که روغنهای طبیعی پوست را از سطح خارج کرده و خشک می کند. هر چه بیشتر پوست با صابون شسته شود ، چربی بیشتری از بین می رود و در نتیجه پوست خشک تری ایجاد می شود.

هوای خشک : که معمولاً در اثر گرمایش ، تهویه هوا یا آب و هوای خشک تر ایجاد می شود ، رطوبت را از پوست خارج می کند. برخی از داروها عوارض جانبی دارند که می توانند پوست شما را خشک کنند .یائسگی یا استعداد ژنتیکی نیز می تواند پوست شما را خشک کند.

راه های پاکسازی پوست خشک

پاکسازی پوست صورت خشک یا بسیار خشک صورت خود را با پد پنبه پاک کنید
برای پاکسازی پوست خشک خود یک روال مراقبت از پوست را ایجاد کنید.
برای پاکسازی پوست خشک خود را با برس تمیز کنید
از پاک کننده های پایه آب و روغن می توان برای پاکسازی پوست خشک تا خیلی خشک استفاده کنید
اهمیت یک برنامه روزانه و استفاده از مرطوب کننده مناسب برای مراقب و پاکسازی پوست خشک صورت را نمی توان انکار کرد.
برای پاکسازی پوست خشک از شیر پاک کن های فوق العاده ملایم با داروهای مرطوب کننده استفاده کنید که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند تونر شفاف کننده فوراً پوست را مرطوب می کند و برای پاکسازی پوست خشک مناسب است.

مرطوب کننده پوست صورت

محصولی مناسب پاکسازی پوست خشک است کا رطوبت و تغذیه مورد نیازپوست را فراهم میکند. نکته کلیدی در پاکسازی پوست خشک ،مرطوب سازی پوست خشک صورت و پر کردن عوامل طبیعی مرطوب کننده از دست رفته است که باعث جذب رطوبت می شود. استفاده از کرم های صاف کننده صورت حاوی عوامل مرطوب کننده طبیعی اوره و لاکتات هستند که با اتصال آب آب در لایه های بالایی پوست ، میزان رطوبت را تنظیم می کنند برای پاکسازی پوست خشک استفاده میشود. از یک مرطوب کننده با دو نوع ماده اصلی – مواد ضد عفونی کننده برای ایجاد مانع و جلوگیری از تبخیر آب و آنهایی که برای جذب آب به پوست استفاده می کنند.

به جای صابون در پاکسازی پوست خشک از یک شوینده پوست متعادل با pH استفاده کنید. پس از تمیز کردن ، پوست شما باید احساس نرمی ، صافی و سلامتی کند. اگر پوست شما احساس خشکی ، سفتی ، التهاب یا کاملاً تحریک کرد ، محصول را عوض کنید.

تماس 88455224