آموزش شینیون مو

شینیون حرارتی
شینیون حرارتی
ژوئن 21, 2021
آموزش آرایش مو عروس
آموزش آرایش موی عروس
جولای 13, 2021

آموزش شینیون مو

آموزش شینیون مو یکی از پرکاربردترین اموزش های ارایشگری زنانه است که در آرایش موی عروس کاربرد و درامد زیادی برای ارایشگر به همراه دارد. آموزش شینیون مو و دانستن ریزه کاری های انجام شینیون عروس، بازار کار گسترده ای را برای هنرجو ایجاد کرده و هنرجو می تواند پس از گذراندن دوره و گرفتن مدرک معتبر، مستقیما وارد بازار کار شود.

امروزه شینیون مو دارای مدلهای مختلف و طیفهای مختلفی شده است ودر دنیا در مدلهای مختلف و برای روزهای خاص بخصوص عروسی و نامزدیهای استفاده زیادی می شود. در واقع دیگر شینیون فقط معطوف به موهای کشیده شده به پشت گردن نیست و در همه جای سر حتی جلوی سر نیز توسط آرایشگران حرفه ای طراحی و اجرا می شود.

شینیون مو شامل طرح ها و آیتم های متنوع و زیادی است که توسط سالن زیبایی شانی نو ارائه و آموزش داده می شود. برخی از آموژش های شینیون مو شامل آموزش شینیون مو لبنانی ، آموزش شینیون مو عربی ، آموزش شینیون مو طرح کلاه ، شینیونهای حرارتی ، شینیونهای خطی ، آموزش شینیون مو طاووسی ، آموزش شینیون مو پابیون ، آموزش شینیون مو بیروتی ، شینیون پیچ های جلو سر، آموزش شینیون مو خامه ای ، آموزش شینیون مو پوشینگ ، آموزش شینیون مو شطرنجی مواج ، آموزش شینیون مو کوتاه ، مدلهای پرحجم ، گل آرایی ، آموزش شینیون مو کلاسیکال اروپایی ، فویل و …. می باشد.

اکنون به بررسی برخی از مدل های شینیون می پردازیم:

شینیون موی کوتاه

شینشون مو حتی در آرایش موهای کوتاه هم قابل استفاده می باشد.در این حالت حتی اگر موهای فرد مورد نظر به قدری کوتاه است، که امکان شینیون موی مصنوعی لا به لای موها وجود ندارد، در این شرایط با استفاده از چسب موهای قوی مشغول مدل دادن با موها شده و مدل دهی به مو را انجام می دهند.

شینیون خطی

شینیون خطی یکی از مورد علاقه ترین سبک های شینیون است؛ که امروزه انتخاب بیشتر خانم ها برای شرکت در مراسم های مهمانی و عروسی می‌باشد. در معرفی انواع شینیون مو، این مدل را مدلی جذاب و بی نظیر می‌نامند، استفاده از ظرافت و زیبایی در جمع کردن و فرم دهی موها در این مدل یکی از ویژگی های مورد توجه این سبک از مدل شینیون است. شینیون خطی داری تکنیک های بخصوصی می‌باشد ورعایت نکات شینیون خطی از سری مواردی است، که باید توسط فرد خبره و کاربلد در هنگام آرایش موها در نظر گرفته شود.

شینیون جلوی مو

بیشتر افراد تمایل دارند برای شرکت در مراسم عقد‌های محضری یا مکان های خاص مثل رستوران برای آرایش موهای خود از شینیون جلوی مو استفاده کنند، در این حالت می‌توان از بافت مو جلوی سر در شینیون و آراستن مو استفاده کرد. انواع بافتی که در این نوع شینیون کاربرد زیادی دارند، بافت های تیغ ماهی و فرانسوی می‌باشند. استفاده از چتری موهای جلو سر برای آرایش و شینیون جلوی مو نیز معمولا کاربردی است.

در سری موارد معرفی انواع شینیون مو می‌توان بعضی از شینیون‌‌ها که بر اساس ابزار مورد استفاده نامگذاری می شوند، را نیز در نظر گرفت. مثل شینیون با تور که بیشتر مختص مدلهای شینیون عروس است. اما با استفاده از تور و ابزارهای دیگری مثل حلقه و قرار دادن موها درون آنها می توان این مدل مو را برای افراد دیگر نیز انجام داد. شینیون با پروتز گرد نوع دیگر این نوع شینیون است، که در انجام شینیون موی گوجه ای از آن استفاده می شود. اما کاربردی ترین حالت این ابزار حجیم نشان دادن موها در شینیون موی کوتاه و همین طور افراد با موهای کم پشت، است.

شما می توانید توسط آرایشگران حرفه ای شانی به روز ترین مدل های شینیون مو را یاد بگیرید.

تماس 88455224