کاشت مژه طبیعی

پاکسازی پوست چرب
پاکسازی پوست چرب
آوریل 17, 2022
کراتینه مو 3
کراتینه مو 
آوریل 17, 2022

کاشت مژه طبیعی

چشم ها یکی از اجزای اصلی صورت هستند که در زیبایی چهره هم بسیار موثر می باشند. داشتن مژه های زیبا و بلند و پرپشت آرزوی هر انسانی به خصوص خانم ها می باشد. گاهی مواقع هم ممکن که به دلایل مختلف مانند شیمی درمانی و یا بیماری های خاص، مژه های فرد ریخته باشد. بنابراین در این مواقع می توان با کاشت مژه طبیعی زیبایی را به چهره باز گرداند.

کاشت مژه طبیعی به دو صورت دائم و موقت انجام می شود. همان طور که از نام کاشت مژه طبیعی دائم مشخص است در این روش مژها به صورت دائمی بر روی پلک قرار می گیرد. این روش کاشت مژه طبیعی کاملا تخصصی بوده و باید در کلینیک های پزشکی و تحت نظر متخصص انجام شود. کاشت مژه طبیعی به صورت موقت را می توان در آرایشگاه های معتبر انجام داد. در این روش از تار های مو را در بین مژه های فرد و توسط چسب می چسبانند. این روش کاشت مژه طبیعی کاملا موقتی می باشد و تا 1 ماه ماندگاری دارد.

کاشت مژه طبیعی با اکستنشن مژه به چهار روش والیوم، کلاسیک، تار به تار و هیدن انجام می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این روش ها را انتخاب نمایید. با کاشت مژه طبیعی دیگر نیزی ندارید که مدام چشم های خود را ریمل زده و آرایش نمایید و کاشت مژه طبیعی زیبایی خاصی را به چشم های شما می بخشد. البته نتیجه این کار تا حد زیادی به میزان تبحر آرایشگر بستگی دارد. یک آرایشگر در هنگام کاشت مژه طبیعی باید به اندازه کافی مهارت داشته باشد تا بتواند مژه های مصنوعی را با ظرافت در بین مژه های شما جایگذاری نماید.

نکات مهم بعد از کاشت مژه طبیعی

  1. برای مدت 48 ساعت از شستشوی صورت خودداری تمایید.
  2. نباید از ریمل و فرمژه استفاده نمایید.
  3. از مالش چشم ها پرهیز شود.
  4. به هتگام شستشو موی سر را به عقب بدهید تا آب و مواد شوینده بر روی مژه های شما ریخته نشود.
  5. برای ماندگاری بیشتر مژه ها از محصولات روغنی در اطراف چشم خودداری نمایید زیرا باعث شل شدن چسب شده و مژه ها می ریزد.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که آرایشگاه های معتبر و افراد ماهر را برای کاشت مژه طبیعی انتخاب نمایید تا کمترین آسیب به چشم ها و مژه های شما وارد شود. زیرا چشم ها یکی از حساس ترین نقاط بدن هستند که ورود هر گوونه آلودگی به آنها ممکن است خطرات جدی به همراه داشته باشد.

تماس 88455224