آموزش آرایش موی عروس

آموزش شینیون مو
آموزش شینیون مو
جولای 13, 2021
آموزش کاشت ناخن
آموزش کاشت ناخن
جولای 13, 2021

آموزش آرایش موی عروس

آموزش آرایش موی عروس در آموزشگاه آرایشگری شانی نو توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود. این کلاس شامل سرفصل های جامع مربوط به آموزش آرایش مو عروس می شود. هنرجویان در پایان دوره اموزش آرایش مو عروس، برای ورود به بازارکار آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند.

آموزش آرایش مو با ابزار آلات تخصصی آرایش مو عروس و معرفی آنها ، نظیر انواع اسپری های مو ، تاج ها ، گل ها و سنجاق و تور ها یکی از سرفصل های آموزشی است. آشنایی هنرجو با سبک های آرایش مو ایرانی و اروپایی و دانشتن تفاوت انها دیگر سرفصلی که به هنرجو آموزش داده می شود. شینیون های خطی عروس و همچنین به کارگیری شینیون های ترکیبی تلفیقی دیگر مهارتی است که به هنرجو اموزش داده می شود.

برای آرایش موی عروس از انواع شینیون های باز و بسته استفاده می شود. برای آرایش مو عروس در مقایسه با یک آرایش معمولی وقت بیشتری گذاشته می شود و دقت و کیفیت کار نیز بالاتر است.  یکی از مهم ترین بخش های آموزش آرایش مو عروس، انتخاب مدل شینیون و انتخاب مدل تاج و یا توری است که متناسب با آن انتخاب می شود و مستلزم این انتخاب درست آگاهی هنرجو با انواع میمیک های صورت و مو است که کاملا توسط تیم تخصصی شانی نو ، آموزش داده می شوند.

برای انتخاب مدل شینیون عروس باید به نکاتی از قبیل فرم صورت و اجزای آن، مدل لباس عروس و غیره توجه ویژه داشت. علاوه بر این باید به اینکه چه نوع مدل شینیونی در فصل عروسی شما مد می باشد توجه داشته باشید.  زیرا در مواقعی ممکن است یک مدل شینیون متناسب با چهره شخص خاصی باشد اما همان مدل شینیون برای فرد دیگر مناسب نباشد. از نکات مهم شینیون پیدا نبودن سنجاق هایی است که با آن شینیون انجام شده است. می توان گفت شینیونی حرفه ای می باشد که با حداقل تعداد سنجاق انجام شود.

شما می توانید به صورت کاملا حرفه ای و اختصاصی آرایش موی عروس را توسط تیم حرفه ای و متخصص شانی نو آموزش ببینید.

تماس 88455224