اپیلاسیون با موم

وکس صورت
وکس صورت
آوریل 17, 2022
پاکسازی پوست خشک و حساس
پاکسازی پوست خشک و حساس
ژوئن 25, 2022

اپیلاسیون با موم

اپیلاسیون با موم عبارت است از فرآیندی که در آن مخلوطی گرم روی پوست مالیده می شود و پس از سرد شدن به سرعت پاک می شود و در این فرآیند دو نوع مختلف موم وجود دارد، موم نرم و سخت. البته در اپیلاسیون با موم نرم برای برداشتن نیاز به نوارهایی دارد و با رزین، روغن ها و سایر افزودنی ها ساخته می شود. موم اعمال می شود و نوار روی آن قرار می گیرد تا موها در خلاف جهت رشد از بین بروند. اپیلاسیون با موم سخت نیز به گونه ای است که به خودی خود سفت می شوند و از موم زنبور عسل، رزین و روغن ساخته می شوند. بر خلاف موم های نرم، موم های سخت موها را بدون نوار از بین می برد.

اپیلاسیون با موم برای مناطقی بهتر عمل می کند که نیز به اثر طولانی مدت آن حس می شود. این به ترجیح بستگی دارد، اما برخی دریافتند که اصلاح روزانه برای زیر بغل، پاها و ناحیه تناسلی بسیار ساده تر است. برخی دیگر اثرات بهتر مدت اپیلاسیون با موم را برای پاها، زیر بغل و نواحی بیکینی ترجیح می دهند. برای نواحی بیکینی، اپیلاسیون با موم دقیق‌تر است و به دلیل ناحیه ظریف پوست می‌تواند برجستگی‌ های کمتری را ایجاد کند. همچنین اپیلاسیون با موم مزیت های زیادی علاوه بر ظاهر زیبایی دارد که باید در نظر گرفت.

با اپیلاسیون با موم، مزایای اضافی لایه برداری سبک وجود دارد و از آنجایی که این ماده به لایه بالایی پوست می ‌چسبد، می‌تواند سلول ‌های مرده پوست را حذف کند تا لایه زیرین نرم ‌تر ظاهر شود. همچنین بر خلاف لیزر موهای زائد که معمولاً فقط توسط متخصصان انجام می شود، هم اپیلاسیون و هم اصلاح را می توان در خانه انجام داد و بر خلاف اپیلاسیون با موم، معمولاً وسیله ای در دسترس تر و مقرون به صرفه تر برای رفع موهای زائد است.

زمان این کار به گونه ای است که اپیلاسیون با موم را فقط زمانی می توان انجام داد که طول مو در اندازه مشخصی باشد و این بدان معناست که معمولاً باید هر 3 تا 4 هفته یک بار اپیلاسیون انجام دهید و ولی خاطر داشته باشید که اصلاح بیشتر ممکن است باعث تحریک پوست حساس شود. همچنین هزینه اپیلاسیون با موم کمی بیشتر از اصلاح است و به این دلیل که اپیلاسیون معمولا توسط تکنسین های آموزش دیده انجام می شود و نتایج طولانی تری را ارائه می دهد.

تماس 88455224